Joo nyt meikäläinen pisti Fujitsu tukeen ilmotusta ettei kone toimi oikein, onhan tää mun keskusyksikkö kumminkin pakettikone. Ehkäpä menee takuuhuoltoon jos saa enään pistettyä, luin kyllä takuu ehtoja mutta niitäkin oli sellanen litanja että taidan viedä vaan markettiin mistä ostin ja siellä kattovat meneekö.. Täytyypi katsoa viellä tuleeko vastauksia tuki/huolto tiimiltä. :/
Kyllä pitäisi mennä ihan suoraan Fujitsun kautta. Tänään soitin kaverin koneesta, jossa pelit kaatuilee. Rupesivat väittämään softa vikaa, vaikka olen itse siihen koneeseen xp:n asentanut ajureineen, eikä varmasti ole niissä vika.
Mitenkä olisi parasta hoitaa, ainakin poistella laittomat ja fujitsun säädäntöihin ei sopivat ohjelmat pois ja keskusyksikkö kainaloon ja markettiin?
Mitään ei tarvitse siivota. Soita vain Fujitsun huoltopalveluun ja he tekevät sitten huoltokutsun, jos näkevät aiheelliseksi.
pitäiskö sitä soittaa sitten siihe huolto/takuu numeroon vai tekniseen tukeen? tai kun tuonne soittaa niin sieltä alkaa automaatista tuleen niitä numeroita "paina 1 = huolto ja takuu, paina 2 tekninen tuki jne.."
Ainiin, kellotusohjelmat on sitten hyvä poistaa. ;D Kokeile aluksi ykköstä. Jos saat ne uskomaan, että on rautavika kyseessä, niin lähettävät suoraan huoltoon. Jos et, käskevät ne soittaa tekniseen tukeen, jossa tekevät huoltokutsun, kun eivät softastakaan vikaa löydä.
Joo mä formatoin koko koneen ja asensin sinne windowsin uudestaan, pistin tos paripäivää sitten takuusee eli vein kauppaa ja ne lähettää sen kait sitten fujitsulle. Mulle riittää että pistävät siel tehdasasetukset tai lähettää uuden koneen jos on niin sekasin. Kiitos kumminkin kaikille neuvoista näistä tulee oleen hyötyä jatkossa, mutta nyt ollaan kolmeviikkoo ilma konetta.
Noniin viikko siinnä meni ja soittivat huollosta että poweri ja kovo oli paskana joten asentavat uudet. joten tästä opin jos tälläistä vikaa ilmenee niin vika on joko powerissa tai kovossa.
juu ohan siel osia mutta fujitsun huollosta sanovat että powerissa ja kovalevyssä oli vikaa. voi olla toki muissakin vikaa mutta lähetän takasin jos ei toimi.