Näin on näreet. AfterDawnin keskustelualueet-ongelma. Kolmannellakerralla onnistui sisääkirjautuminen. Joku bitti siellä on poikittain ja toinen viturallaan. Välillä kun sivua vaihtaa,niin pyytää kirjautumista. Polli tahtoo vielä keksin.
Ennen toimi kätevästi kuvankaappaus ja "kopioi". Sitten viestiin ja "liitä". Noh pukkaa edelleen palvelinvirhettä. On se kumma kun ei wörki.
Sai 5 kertaa kirjautua,ennen kun meni läpi. Sitten kaikki nämä perinteiset Norjan hiihtoliiton hyväksymät temput. https://postimg.org/image/fmq3ptbzp/
Nyt tänne tullessa kaikki oli silminnähden hyvin ja niinkuin pitää muuten, saas nähdä toimiiko ihan kaikki kun tulee seuraavan kerran.... ¨T: Vesku
Avataren vaihto ei edelleenkään onnistu, korjataanko? Näyttää välillä palvelinvirhettä, välillä ei, silti kuva ei näy.
Eipä onnistu kuvien liittäminen vieläkään. Kuukauden rassauksella saatu sivusto entistä huonompaan kuntoon.
Eräs tapa on ottaa kuvakaappaus ja tallentaa se koneelle. Tekee vaikka ns. väliaikaisen kansion niin liitettävä kuva löytyy helposti. Olen tallentanut kirjanmerkkeihin kuvapalvelun https://postimages.org/ johon liittää koneella oleva kuva (Valitse kuvia). Sen jälkeen tuplaklik ja kuvan kohdalta taas klik. Kuvan suurennettua "kopioi kuva". Foorumilla viestikentässä "liitä". On varmasti olemassa sivistyneempiäkin tapoja ja muita kuvapalveluja. Tuo nyt toimii kuitenkin... silloin kun toimii. Toivotaan että foorumin oma ominaisuus kuvien liittämisessä saataisiin kuosiin.
Hälytykset sekoilee. Joskus ei tule ollenkaan ilmoitusta vastauksesta, ja välillä väittää että joku siteerasi viestiäsi sellaisessakin ketjussa mihin en ole ollenkaan osallistunut.
Tänäpänä näyttäisi taas toimivan niinkuin kuuluukin, ainakin sen osalta, mitä itse olen käyttänyt... T: Vesku
Itselleni tuli viikonloppuna 3 viestiä samasta aiheesta. En tosin ollut kommentoinut kyseistä aihetta ollenkaan millään tavoin,enkä osallistunut, kyseiseen keskusteluun. Että sama homma,kun edellä @ wwallun tapaus. Taitaa tämä foorumin sekoilu vaan pahentua päivä päivältä. TARTTIS NYT VARMAANKIN TEHRÄ JOTAIN. KYLL SE SITTEN SIITÄ TOKENEE TAI FOORUMIN PERSEILY JATKUU.