1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Foobar2k + Alac ongelma

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi Jessew 12.02.2011.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Jessew

Jessew Member

Kiitokset:
    Pisteet:
    Foobar2k ei suostu muuttamaan flac tiedostoja flac tiedostoiksi. Foobar versio on 1.1.2 ja enkoodaajana itunesencode.tulee tämmöistä viestiä:

8 out of 10 tracks converted with major problems.

Source: "J:\Musiikki\The Ting Tings - We Started Nothing\The Ting Tings - We Started Nothing - 01 - Great DJ.flac"
    An error occurred while finalizing the encoding process (Object not found) : "J:\The Ting Tings - We Started Nothing - 01 - Great DJ..m4a"
    Conversion failed: Object not found
    Source: "J:\Musiikki\The Ting Tings - We Started Nothing\The Ting Tings - We Started Nothing - 02 - That's Not My Name.flac"
    An error occurred while finalizing the encoding process (Object not found) : "J:\The Ting Tings - We Started Nothing - 02 - That's Not My Name..m4a"
    Source: "J:\Musiikki\The Ting Tings - We Started Nothing\The Ting Tings - We Started Nothing - 04 - Traffic Light.flac"
    An error occurred while finalizing the encoding process (Object not found) : "J:\The Ting Tings - We Started Nothing - 04 - Traffic Light..m4a"
    Source: "J:\Musiikki\The Ting Tings - We Started Nothing\The Ting Tings - We Started Nothing - 05 - Shut Up And Let Me Go.flac"
    An error occurred while finalizing the encoding process (Object not found) : "J:\The Ting Tings - We Started Nothing - 05 - Shut Up And Let Me Go..m4a"
    Source: "J:\Musiikki\The Ting Tings - We Started Nothing\The Ting Tings - We Started Nothing - 06 - Keep Your Head.flac"
    An error occurred while finalizing the encoding process (Object not found) : "J:\The Ting Tings - We Started Nothing - 06 - Keep Your Head..m4a"
    Source: "J:\Musiikki\The Ting Tings - We Started Nothing\The Ting Tings - We Started Nothing - 07 - Be The One.flac"
    An error occurred while finalizing the encoding process (Object not found) : "J:\The Ting Tings - We Started Nothing - 07 - Be The One..m4a"
    Source: "J:\Musiikki\The Ting Tings - We Started Nothing\The Ting Tings - We Started Nothing - 09 - Impacilla Carpisung.flac"
    An error occurred while finalizing the encoding process (Object not found) : "J:\The Ting Tings - We Started Nothing - 09 - Impacilla Carpisung..m4a"
    Source: "J:\Musiikki\The Ting Tings - We Started Nothing\The Ting Tings - We Started Nothing - 10 - We Started Nothing.flac"
    An error occurred while finalizing the encoding process (Object not found) : "J:\The Ting Tings - We Started Nothing - 10 - We Started Nothing..m4a"

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu