1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Foobar ja levyn kannet näkyviin

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi melonfant 14.03.2010.

  1. melonfant

    melonfant Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2004
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Morjens!

    Tietääkö joku miten saisin mediasoittimeni (itse käytän siis foobar2000:sta, mutta periaate on varmaan hyvin samanlainen muissakin) näyttämään toistamien kappaleiden levyjen kansien kuvat. En siis ole liittänyt noita kuvia itse file tageihin, vaan kuvat ovat aina samaisessa kansiossa, missä toistettava biisikin. Käsittääkseni sen voi muuttaa ihan asetuksista että "toistaessa tätä ja tätä biisiä kansiosta, soitin näyttää sanaisessa kansiossa olevan jpg tiedoston".
     
  2.  
  3. ettane

    ettane Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2006
    Viestejä:
    523
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
  4. Michelola

    Michelola Regular member

    Liittynyt:
    13.04.2009
    Viestejä:
    588
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    ihan hyvin toimii täällä ainakin ilman kikkailuja kun tallentanu kuvan tagiin ja/tai albumin kansioon nimellä folder.jpg
     
    Viimeksi muokattu: 01.04.2010
  5. ettane

    ettane Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2006
    Viestejä:
    523
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Anteeksi tyhmyyteni mutta mitä tarkoitat "kun tallentanu kuvan tagiin? Mulla ei riitä tuo että kuva on tallennettu kansioon nimellä folder.jpg

    Eikä toisaalta jaksais kyllä moneen sataan kansioon alkaa uudelleen nimeämään kansia vaikka toimiskin...
     

Jaa tämä sivu