1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Firmware 3.55 jailbreak

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi mitsku2 24.01.2011.

  1. Heratsoft

    Heratsoft Member

    Liittynyt:
    25.02.2010
    Viestejä:
    90
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moro, elikkäs mä ostin eilen ps3:n ja nyt haluaisin jailbreikata sitä. Alkuperäinen firmware on 3.56, oon yrittänyt asentaa alkuperäsen 3.55 firmwaren mutta onnistumatta.Tässä se firmware.

    Kysymys ois, voisiko sen suoraan laittaa tikulle (PS3/UPDATE/päivistys.pup)vai on sillä oma toimeenpide? mä kokeilin tota mutta en onnistunut enkä tiedä miksi:(

    luin koko ketjun mut silti ei onnistunut.

    mä oon uusi näillä asioilla joten neuvotkaa, please!!!


    PS. En käytä PSN tai lataa sieltä pelejä.
     
  2.  
  3. Cacceli

    Cacceli Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    369
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei onnistu.
    Vaikka semmosia sivuja on missä on mukamas 3.56 cfw niin ne vaan rikkoo pleikan suosittelen vain lataamaan uusimman päivityksen mutta en tiiä siitä, että jos resettaa ps3. Sitten sen pitäisi palata oliko se joku 2.XX ofw tossa jonkimoinen ohje siihen: http://www.youtube.com/watch?v=_X-gJv75wIw en ota vastuuta jos käy jotain :p
     
  4. Josaki

    Josaki Member

    Liittynyt:
    08.08.2011
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hei ihmiset, voitteko joku auttaa mua et miten mä pystyn asentaa ton fttp server ja blackbox:in ps3? ku siit on niin palajon ollut juttua ja lukenut.. mut ku mä en vaan osaa... :((((( Argh!!! vaikka tierän aika palajon laitteista ja elektroniikassa..
     

Jaa tämä sivu