1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Firmware 3.55 jailbreak

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi mitsku2 24.01.2011.

  1. Cacceli

    Cacceli Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    369
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ekana pitää päivittää 3.55 ofw ja sitten vasta cfw.

    Tuolta saa 3.55 ofw: http://www.ps3-hacks.com/file/238
     
    Viimeksi muokattu: 28.01.2011
  2.  
  3. NakkiMasa

    NakkiMasa Member

    Liittynyt:
    27.01.2011
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oon nyt noitten ohjeitten kaa kohdassa 8.

    Before proceeding please make sure that the MD5 should be the following....

    Mistäs mä ton tarkastan?
     
  4. Baabiouz

    Baabiouz Regular member

    Liittynyt:
    18.02.2006
    Viestejä:
    400
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  5. upuntu

    upuntu Member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko tää http://www.ps3-hacks.com/file/267 et ku tos on se ps3updat.pup tiedosto ni pitääkö se vaa päivittää muistitikun kautta ja vòila? Ja miten ne pelit saa toimii?
     
  6. Baabiouz

    Baabiouz Regular member

    Liittynyt:
    18.02.2006
    Viestejä:
    400
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei, vaan ohjeet lukee tässä aiheessa olevissa linkeissä aika hyvin. Eikun lukemaan koko aihe ajatuksella.
     
  7. upuntu

    upuntu Member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onkos tämä "jailbreakaus" kannattavaa?? Ja mitä tohon komentosarjaan pitää kirjotella step 1 vaihe 3 kohassa??
     
    Viimeksi muokattu: 28.01.2011
  8. Cacceli

    Cacceli Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    369
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  9. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Saa ajettua "allekirjoittamatonta" koodia (allekirjoitetaan Sonyn omilla avaimilla) ja toki pelattua piraatteja, muttei PSN-palvelussa. Kohtuullisen kannattavaa sanoisin.
    Lataa suoraan valmiiksi allekirjoitettu firmis niin ei tarvitse itse alkaa säätämään.

    Yksittäisistä peleistä saa porttikiellon, ei kaada maailmaa. Tosin näitä ei edes pitäisi pelata PSN-palvelussa, hyi hyi :)
     
    Viimeksi muokattu: 28.01.2011
  10. upuntu

    upuntu Member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Latasin jonku valmiin ja tarkistin tolla md5 ohjelmalla ja se täsmäs.. Onkos tuo sit et pystyykö enää pelaamaa edes aitoja alkuperäsiä pelejä netissä??
     
  11. Baabiouz

    Baabiouz Regular member

    Liittynyt:
    18.02.2006
    Viestejä:
    400
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Users who have modified their hardware and have run hacked script or code. This includes modifying profile data to use illegal characters in a player’s name.

    * Instant permaban. You will no longer be allowed to play the game online. Console users who modify their hardware or profile data will also be reported to the console manufacturers.

    Taitaa olla siis ihan niitä koodareita/cheatereita varten noi bännit...
     
  12. NakkiMasa

    NakkiMasa Member

    Liittynyt:
    27.01.2011
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sain asennettua ton CFW ja muistitikulta saan toimimaan pelit. (tai yhden jota olen kokeillut)

    Mutta sisäiseltä kovolta ei toimi. Tossa rogeron loaderissa sanoo ku valkkaa pelin että löysi jotain corruptuneita filuja ja että korjataanko? Sama mitä vastaa niin peli kuin peli jää heti alkulatauksen jälkeen mustaksi. Siirsin pelit ohjeen mukaan ftp:llä pleikkarin kovolle. Ja käynnistin sen jälkeen pelivalikosta kys. pelin.
     
  13. rexbuilde

    rexbuilde Guest

    Tota joo mut voisko joku laittaa jonku suomenkielisen ohjeen ja linkit miten tuo homma oikein tehdään etten vaan mee mitään sössimään. Ei oikein toi enklanti suju tarpeeks hyvin tai siis jotain ymmärrän kyl mut jos joku tärkee juttu jää ymmärtämättä ni sit ottaa päähän ku kone on käyttökelvoton.. Mullahan on jo jailbreikattu sillä vihreel tikul mut käyttis 3.41 eli haluisin ton modatun 3.55:sen ku siinä vissiin voi pelaa netis? vai oonko ymmärtäny oikein.?
     
  14. upuntu

    upuntu Member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos avusta! Nyt on asennettu toi kmeaw 3.55 jailbreak :) mut pitääkö ne pelit vaa lähettää niillä ftp ohjelmilla ps3 ja sit aukasta multimanilla??

    Edit: Uskaltaako pelata esim. cod black opsia netissä??
     
    Viimeksi muokattu: 29.01.2011
  15. Baabiouz

    Baabiouz Regular member

    Liittynyt:
    18.02.2006
    Viestejä:
    400
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miksei uskaltais pelata, ite oon ainaki pelannu. Varmuuskopioha se vain on, ei se sisällä koodeja...
     
  16. NakkiMasa

    NakkiMasa Member

    Liittynyt:
    27.01.2011
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo eli en oo saanut kun yhden pelin käynnisteettyä loadereilla. (kaikkia kokeiltu)
    Aina musta ruutu. Sama peli joka käynnistyy tikulta, ei käynnisty kovolta.
    Pelit hdd0/GAMEZ

    Sain dead spacen jonkun external lisäosan käynnistettyä, kun ensin instaloin sen.
    Mutta itse peli ei käynnisty, vaikka on sellainen versio että lupaavat että toimii 3.55 + gaia 2.04. Yhdessä viestissä tosin sanottiin että muista laittaa eboot.bin oikeaan paikkaan. Mikähän on oikea paikka? Kaikissa peleissä se on ollut PS3_GAME/USDIR hakemistossa.

    Olen myös koittanut käynnistää ilman levyä ja levyn kanssa. Onkohan jotain asetuksissa pielessä? Olen koittanut 3 eri FTP ohjelmaa (FTP on tuttua ennen tätäkin) parhaiten toimii FLASHFXP.

    Pitänee varmaan hommata iso ulkoinen kovo ja ruveta pelailemaan pelejä siltä. Jos kerran usb:n kautta toimivat.
     
  17. Cacceli

    Cacceli Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    369
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voit saada Bannit siihen peliin jos pelaat piraattina.
     
  18. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Tällä hetkellä kaikki bannit saaneet ovat käyttäneet modifioituja tiedostoja, eli toisinsanoen ovat yrittäneet huijata pelissä muuttamalla jotain parametrejä (kuolemattomuus, räjähtävät luodit, loputtomat ammukset, jne.)
     
  19. upuntu

    upuntu Member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitenkä tuo siirto ftp:llä onnistuu?? Käytän siis filezillaa ja blackboxia. Oon laittanu hostiks ps3 ip:n ja sitte oon säätäny jotai asetuksia.. Missä vois olla vika ku ei löydä ps3:sta??

    Edit: toimii nyt ku säädin vielä

    Edit 2: Neuvoja ku ei peli toimi?? Ku avaa ni tulee musta ruutu sit tulee xmb ja joku virhekoodi...
     
    Viimeksi muokattu: 30.01.2011
  20. upuntu

    upuntu Member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toimiiko tässä mikää peli?? Tuntuu että iha turha homma oli toi modaus.. Kokeilin jo Red Dead Redemption ja Burnout Paradise.. Onko mahollista poistaa modaus ??
     
  21. NakkiMasa

    NakkiMasa Member

    Liittynyt:
    27.01.2011
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kokeile toimiiko tikulta / ulkoiselta kovolta?

    Mulla ei toimi kans ykskää sisäiseltä.
    Pistän just tilaukseen 500gb usb 3.0 kovon nii siirtyy pelit ainaki vauhdilla koneelta kovolle.
     

Jaa tämä sivu