1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

FB estoista

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi tepponaapuri 03.09.2016.

  1. tepponaapuri

    tepponaapuri Newbie

    Liittynyt:
    03.09.2016
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Löysin täältä ja muualtakin jotain aiempaa keskustelua FB-estoista, mutta ihan varmuutta en nyt vielä tähän itseäni aprikoiduttavaan keskusteluun ole saanut...

    Eli JOS MINÄ laitan eston jollekulle ihmiselle (joka ei ole kaverini FB:ssä, mutta meillä on yhteisiä kavereita ja me ollaan samoissa ryhmissä), niin seuraako siitä kaikki tämä
    - hän ei nää jatkossa mitään, mitä olen yhteisten kavereiden juttuihin tai heidän sivuilleen kommentoinut, enkä minä nää hänen kommentointejaan
    - hän ei nää jatkossa minun postauksiani tai postausten kommentteja ryhmissä, joissa molemmat olemme - kuten minäkään en nää hänen postauksiaan ja kommenttejaan
    - en nää hänen aikaisempiakaan postauksiaan kavereiden sivuilla tai yhteisissä ryhmissä
    - hän ei nää minun aikaisempia postauksia kavereiden sivuilla tai yhteisissä ryhmissä

    Tätä mietin siksi, että FB:n ohjeissa lukee, että näkisin hänen vanhat juttunsa tai hän näkisi minun vanhat jutut edelleen?

    Huomasin vaan tässä joku aika sitten, että kun eräs henkilö esti minut, minä en nähnyt mitään hänen aikaisempia tai uusia julkaisuja MISSÄÄN (en kavereiden sivuilla, en ryhmissä, en missään). Mutta hän, joka estää, näkeekö hän kuitenkin enemmän.

    Mulla kun olisi motiivi nimenomaan saada kyseinen henkilö näkyvistä itseltäni, jotta en saisi mistään mitään muistutusta ko henkilön olemassa olosta. Jos kuitenkin nään erityisesti jatkossa vielä hänen kommenttinsa yhteisissä ryhmissä ym, niin tuosta estosta ei ole sitä hyötyä, mitä tavoittelen.

    Osaapiko joku auttaa?
     
  2.  
  3. rioshin

    rioshin Member

    Liittynyt:
    12.06.2016
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    18
    estetty ei näe mitään, estävä näkee kaiken
     
  4. tepponaapuri

    tepponaapuri Newbie

    Liittynyt:
    03.09.2016
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Itse asiassa kokeilin asiaa, ja tuo rioshin sanoma ei pidä paikkaansa. Eli koklasin yhdessä samassa ryhmässä olevaan satunnaiseen henkilöön estoa, enkä minä estävänä nähnyt enää sitten eston asettamisen jälkeen hänen juttuaan. Eli tuo mun aiempi listaus taitaa pitää paikkansa...
     

Jaa tämä sivu