1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Far Cry 2

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi EVGA 13.10.2008.

  1. lateksi1

    lateksi1 Regular member

    Liittynyt:
    23.04.2008
    Viestejä:
    187
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Rupesin miettiin, että mitenköhän on mahdollista, että pystyn tolla sigun koneella pelaan tätä 1680x1050 Resot, kaikki High, ja Bloom sekä Hdr päällä ja silti FPS n. 15, eli ihan pelattava vielä. Aika jännää. Mahtaakohan toi käyttää enemmän prossua, kuin näyttistä, sillä tolla näyttiksellä ei kyllä ihan kuuhun mennä :D
     
  2.  
  3. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Heh, no onhan se pelattavuuskin toki suhteellista, mutta itse en kyllä suostuisi noilla fps:llä pelaamaan. 30 ruutua/s alkaa jo omaan silmään näyttämään kankealta, joten siinä on aikalailla alaraja itselläni.
     
  4. lateksi1

    lateksi1 Regular member

    Liittynyt:
    23.04.2008
    Viestejä:
    187
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noh, oon tottunu paskoihin koneisiin. Sit ku muuttaa omaan kämppään, niin ei paljon koneen hinnassa säästellä...
     
  5. kurki

    kurki Member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

    Mulla on todella erikoinen ongelma tän pelin kanssa. Kaikki toimii hyvin kunnes siinä pelin aivan alkuvaiheissa pitäisi etsiä ne ensimmäiset timantit sillä laitteella jonka "saa käyttöön" kun painaa kartan näkyviin.

    Löysin kyllä ne timantit siitä junavaunusta, mutta en saa millään otettua sitä rasiaa! Ei vaikka mitä näppäintä painaa ja ampuu sitä rasiaa tai hyppii sen päällä niin rasia ei tule mukaan ei niin millään. Oon koittanu vaihtaa näppäimiä ja laittaa default-näppäimet takasi ja oon ottanut load gamen taaempaa ja kokeillu uudestaan, mut sama tilanne.

    Osaisko kukaan neuvoa asiassa?
     
  6. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eikös se siinä vaiheessa mene yleensä toisinpäin? ;)

    @Kurki
    Eli salkkuhan pitäisi vakionäppäimillä aueta E:stä, kun käden kuva ilmestyy ruudulle. Salkkuja avatessa pitää olla aikalailla suoraan salkun edessä, että avaaminen onnistuu, muuten tuota toimintanäppäimen kuvaa (käsi) ei tule.
     
  7. Bylsma

    Bylsma Regular member

    Liittynyt:
    12.03.2008
    Viestejä:
    365
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä olen nyt jäänyt ~1 vko sitten jumiin 88%, pitäs mennä marinan baariin tapaamaan reubenia mutta ovet ei aukea, kun menee katolle ja katsoo ikkunasta niin ketään ei ole sisällä.

    Aikaisemmin kun se Reuben soitti ja sano et tules tänne, niin se varoitti samalla et siellä on porukkaa ja ne pitäs lahdata mut siellä ei ole ketään. Onko joku päässyt tuosta eteenpäin?

    Onko mitään tietoa miten ton sais fiksattua, kun ei ole patchia tiedossa mitä nyt olen googlaillut.
     
    Viimeksi muokattu: 13.11.2008
  8. Bylsma

    Bylsma Regular member

    Liittynyt:
    12.03.2008
    Viestejä:
    365
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja taas painoin tietysti väärää nappia :p
     
    Viimeksi muokattu: 13.11.2008
  9. arffman

    arffman Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2005
    Viestejä:
    796
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Kyl Fileplanetilla näky patchi Far Cry 2:een olevan.
     
  10. Bylsma

    Bylsma Regular member

    Liittynyt:
    12.03.2008
    Viestejä:
    365
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu kyllä on 1.01v tullu ja mulla on se asennettuna.
     
    Viimeksi muokattu: 14.11.2008
  11. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    miten muka win toosan forkkaus on sen verta työläs homma että en sitä tekisi 5 kertaa peräkkäin ja olen ymärtänyt että osto kuittia vastaa saan ubinsoftin sivulta ohjelman jolla voi poistaa suokauksen ainakin niin on huhuttu

    ite ostin Far Cry 2 42€ on 100% hintansa arvoinen
    itellä ei ainakaan mitään ongelmaan laitoin levyn sisään asensin normisti ja pelasin sitä
    öö miten joku palvelin jenkeissä vaikutta sun koti pc:hen jossa se peli on
    paremmin koodattu itellä pöyrii Far cry 2 loistavasti kaikki ultra high ja 1680x1050 joka on 226bw reso
    ite oon poulessa välissä pelissä eikä oo kertaakan alle 60 FPS mennyt pöyrii maxilla siinä 65-76 fps välillä piikki ollut jopa 110 FPS

    harmi koska kohta ei tule enään kunnon pelejä kuka haluu tehdä peli koodia 2-vuotta sitten joku varetaa pelin tekijälle jää luu käteen

    työtä jota ite teen ei voi waretaa mut en menisi töihin jos pomo sanois että et saa palkaa

    juuh osa peli ja leffa yhtiöistä on sika rikkaita ja työ tekijöillä on 100 tai 1000 kertainen palkka mun liksaan mut ne on sen ansainut

    eli älä itke kotona kun joku on rikas vaan keksi miten ite voit saada paljon rahaa siis rehellisesti

    esim jos joku mersulla ym tehtalla keksii uuden auto jutun ja saa Patentilla miljoonia hänkin on sen ansainut ainut ero autoa ei voi warettaa se pitää fyysisesti pölliä jonka kaikki tietää olevan rikos
     
  12. Kanatikov

    Kanatikov Member

    Liittynyt:
    20.07.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  13. Kanatikov

    Kanatikov Member

    Liittynyt:
    20.07.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sokar, eikö tämmönen suojaus ole vähän liikaa.
    Ensin asennettaessa tarttee nettirekisteröidä, ja jos on tietokoneella useampi käyttäjä, joudut rekisteröimään pelin molemmille.
    Sitten joka kerta käynnistettäessä pitää olla DVD asemassa. Ja DVD kuluu ajan myötä.
    Ja vielä kerran joudut rekisteröitymään Ubi.com:miin ja kirjoittamaan Cd keyn että pääset mukaan nettipeliin.

    Itselläni on rehellisesti hankittu versio, mutta sapettaa kun tiedän mistä olisi saanut saman ilmaiseksi ilman mitään kopiosuojia (ei netti aktivoinitia, ei dvd pakkoa). Miksi näitä laitetaan kun on selvää että ne ei estä ilmaista levitystä verkossa. Paras kopiosuoja on ja tulee olemaan hyvä nettipeli, koska netissähän ei voi kopiolla pelata.
     
  14. Yottabyte

    Yottabyte Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    2,363
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Aivan näin. Paitsi että voihan kopiolla netissä yleensä privaservuilla pelata
     
  15. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    no ohan tuo hieman liioteltua ja hankalaa reheliselle ihmiselle mut eihän ovissa olis lukkoa jos ei ihmiset ei pelkäisi varkaita
    tohon "ongelmaa" suosittelen NO CD juttuu mikä tossa yllä joku jo sanoikin

    itellä vesijäähy kone joten en halua DVD_kokoajan olla hurisemassa joten käytän NO CD Far Cry se lailista koska ostin pelin kaupasta

    ja jos normaali pelaaminen kylästyttää niin siinä toimii samat huijaus koodit kuin Far_Cry ite käytän tätä
     
  16. J3pp3

    J3pp3 Guest

    hmm. kannattaako noihin NO CD-Crackkeihi luottaa kun ärsyttää vaihtaa noita levyi, kun valuu tonne laatikon pohjalle ja joutuu ottaa kaikki ulos että löytää sen. ^^
     
  17. Ozss

    Ozss Regular member

    Liittynyt:
    03.05.2007
    Viestejä:
    391
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Kyllä kannattaa! :) Monelta ongelmalta välttyy, kun varsinkin uusimpiin peleihin on tullut ominaisuuksia jotka saattavat tehdä "rehellisen kuluttajan" elämän hyvinkin hankalaksi. ;-)
     
  18. J3pp3

    J3pp3 Guest

    no mitäs hyviä No CD sivustoi on mistä niitä voisi latailla?
     
  19. Bylsma

    Bylsma Regular member

    Liittynyt:
    12.03.2008
    Viestejä:
    365
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    megagames.com siellä on crackejä ym kivaa :)
     
  20. Ozss

    Ozss Regular member

    Liittynyt:
    03.05.2007
    Viestejä:
    391
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    1

    2

    3

    4

    Onhan näitä sivustoja...
     

Jaa tämä sivu