minusta siitä ei hyödy kukaan.. pelintekijät menettää vaan rahaa tolla roskalla koska Jotkut mieluummin Warettaa sen -.- Edit: vaihoin kaikki sanan jotkut sanaan ^^
Olen ostanut pelin ja täytyy sanoa että todella mahtava kannattaa kyllä harkita ostamista, itse ostin Collectors editionin. Hieman ehkä varjostukset olivat liian "teräviä" jossakin kohtaa mutta sen voi varmaan asetuksista muuttaa.
mulla tämmönen ongelma asentaessa. Eli kun yritän aloittaa asennusta niin tulee tämmönen virhe mistä johtuu?
Se yhtiö hyötyy joka on securomin takana, eipä juuri muut. Toki jotain Ubin johtoa voi lämmittää kun oma lapsi on "turvattu".
Mjoo tässäpä pieniä kokemuksia asennuksesta... 1. Ensinnäkään koko kone ei meinannu tunnistaa koko levyä, vaan alkoi ehdottelemaan mikä tyhjän levyn nimeksi tulee (noh, varmaan vanhan aseman vika, mutta kuitenkin.) Lopulta levy kuintenkin alkoi näkymään ja asennuksessa ei muuten ollut mitään ongelmaa. 2. Peli ekaa kertaa käyntiin. SecuRomin Release Date check ilmaantuu. Error. Netti ei ole yhdistetty. ...armottoman yhistely-yrityksen, muutaman rebootin, ajureiden tarkistelun ym. jälkeen netti ei vain suostu yhdistymään. Ennen pelin asennusta se toimi. 3. Menen siis SecuRomin ehdottamaan osoitteeseen http://farcry.uk.ubi.com/download/ (tähän siis tarvitsin toisen tietokoneen jolla pääsee nettiin, sekä USB tikku) ja lataan jonkin .exen, jolla on siis muka tarkoitus activoida peli offline. (siellä ei muuten ole tuon .exen nimistä tiedostoa, vaikka käskee replacettaa?) 4. Exe päälle, josta kopioidaan 45 kirjaiminen Unlock request koodi. 20 kirjaiminen CD-key tarvitaan myös. 5. Tämän jälkeen mennään osoitteeseen http://farcry.uk.ubi.com/unlock/ (taas tietysti tarvitaan kone jossa nettiyhteys) jonne nämä 45+20 koodit kirjoitetaan. Tästä saadaan 45 kirjaiminen Unlock koodi. 6. Nyt täytyy enään ladella Unlock koodi sinne ladattuun .exeen, klikataan Unlock, ja TADAH! Päästään pelaamaan. Tietysti aikaa kului myös typojen selvittelyyn, sillä koodit täytyi kirjoittaa koneelta paperille, ja paperilta koneelle. Yhteensä 220 kirjainta. Ostan pelejä todella harvoin, ja näin pelinkehittäjät minua palkitsevat kun kerrankin heitä tuen En kyllä enään yhdestäkään pelistä maksa, jossa tämmösta paskaa on. Nyt tarttee enää selvittää miks netti ei pelitä, niin oon suhteellisen tyytyväinen 50e sijoitukseeni. Ihan mukava peli muuten. E: eli meni reilu 2h saada peli toimimaan. Vrt 20s crackin kopiointi piraattipelissä. Kellään muulla lakannut netti toimimasta?
Mielenkiintoista itsellä ei ilmennyt minkäänlaista ongelmaa asennuksessa,eikä itse pelatessakaan.Kerkesin asentaa 2 eri koneelle,vistalle ja xp:lle.Molemmissa toimii loistavasti.
Se viimonen lause/kohta NON IE/Scape tai jotakin tämmöstä. Eli se herjaa jotain näistä selaimista kai? Ei saa nettiä niiden kautta? Kokeile alittaa IE oletusselaimeksi.. (En ole varma tästä)
Itse ostin pelin tänään. Asennuksessa tai aktivoinnissa ei ollut mitään ongelmia ja pelaamaan pääsi alle viidessä minuutissa. Tämän jälkeen heitin .exe fixin kansioon ja dvd-levy koteloon ja kaappiin. Ei tuonut itselleni ainakaan toistaiseksi ongelmia tuo kopiosuojaus.
Taitaa tuo SecuRom tulla kaikkiin peleihin mitä on tulossa. Esim. GTA IV pc versioon on myös lupailtu sitä. prk. Todella harmittavaa.
Itselläni on jäänyt pelit jo kaupan hyllylle 4vuotta sitten... musiikki CD:T varmaan 5. en maksa mistään jos ei ole pakko ja näissä tapauksissa ei tarvitse. waretetuissa peleissä ei yleensä ole enää noitä suojia. itselläni on warhead far cry2 ja paljon muita kaikki waretettu jostakin. mut jos jollain on halu kasvattaa peli hyllyään niin sittenhän se on pakko melkeen ostaa se peli hyllylle
kyllä muuten kaikki näyttää hyvältä. mutta ei ne ny välttämättä kuse mutta kaikki tajus kyl mitä tarkotin.
D pelin uudelleen asennus varmaan auttaa? näitten suojauksien mötä varmaan myös pelien latailu yleistyy..