1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Facebook chat ipadillä, iphone piippaa joka viestistä.

Viestiketju iPhone-keskustelu ja tukikeskus -osiossa. Ketjun avasi Pehtoori86 29.04.2013.

  1. Pehtoori86

    Pehtoori86 Member

    Liittynyt:
    29.04.2013
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro. En löydä apua ongelmaani haulla.
    Elikkä kun chattäilen ipädillä kaverini kanssa niin minulla ja tyttöystävälläni menee hermo kun aina kun saan viestin niin samalla myös minun iphone ilmoittaa saapuneesta viestistä. Jos otan pois toiminnon puhelimesta, että älä ilmoita viesteistä niin laitteet ovat synkassa keskenään ja myöskään ipad ei ilmoita niistä. Miten saisin puhelimen tajuamaan että facebook profiili on jo auki toisella laitteella ja aktiivisena, että riittää ilmoitus yhteen laitteeseen. Onko jollakulla samanlaisia ongelmia?
     
  2.  
  3. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    icloudin kauttako ne on synkassa vai netin kautta? itse käytän facebookkia ipadilla safarin kauttame, eli en käytä sitä appsia mikä siihen on. se vois auttaa.
    Toinen vaihtoehto on kirjautua puhelimella ulos facebookista, kolmas vaihtoehto on otta synkronointi pois päältä. mun mielestä ipadin ja iphonen synkronoinnissa ei ole oikeen mitään ideaa. voihan ne tiedostot synkata käsinkin jos tahtoo, ja jos jotain videoita pitää käyttää niin airplayn kautta sitten katella ne. Ymmärrän jos imac (tai muu vastaava tietokone) synkataan mutta en oikein ipad & iphone.
     
  4. Pehtoori86

    Pehtoori86 Member

    Liittynyt:
    29.04.2013
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Netin kautta ilmeisesti. Käytän molempia laitteita appsien kautta, pitää kokeilla padiä safarilla.
     

Jaa tämä sivu