1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

.EXE ohjelman muunto EBOOT.PBP (TIETOJA TARVITAAN!!)

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi psps2 19.06.2007.

  1. psps2

    psps2 Member

    Liittynyt:
    15.07.2006
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko tuo mahdollista? Kuullemma lähdekoodin avulla pystyy mutta millä? Tarvitaanko jokin ohjelma millä muuntaa exe pohjainen ohjelma .PBP:ksi jonka PSP ymmärtää?
     
  2.  
  3. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Itse en ole ainakaan kuullut tuollaisesta. Ja veikkaan että jos tuollainen mahdollisuus on niin muuntaminen ei käy ihan nappia klikkaamalla automaattisesti, sillä eri ohjelmat/pelit tehdään erilaisilla koodauksilla. Tämän takia tuo voisi ehkä korkeintaan toimia vain erittäin vanhoihin peleihin.
     
  4. CProg

    CProg Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2007
    Viestejä:
    276
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen PSP ohjelmoija ja sitä ei voi kyllä suoraan napin painalluksella tehdä. Melkein koko koodi täytyy muuntaa PSP:lle sopivaksi alusta asti.
     
  5. psps2

    psps2 Member

    Liittynyt:
    15.07.2006
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    meinasin että jos saisi tuon Utorrentin PSP:lle. kun on tuo versio mitä ei tarvitse asentaa.. (stand alone)
     
  6. XshowS

    XshowS Guest

    Eipä onnistu tollanen... PSPlle ei saa mitään torrentti-ohjelmaa. Ellei sitten joku ole väsännyt homebrewinä, mutta tuskimpa.
     
  7. petrinm

    petrinm Member

    Liittynyt:
    20.11.2006
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä PSP:lle olisi tehty torrent ohjelma jos se olisi järkevää. PSP:ssä on niin vähän ram-muistia, että ohjelma ei toimisi kunnolla. Jos haluat väkisin torrentteilla leikkiä psp:llä, niin on yksi vaihtoehto. Itse olen tehnyt koneestani tavallisen netti palvelimen, jonka nettisivujen kautta pystyn täysin hallinnoimaan Azureusta. Tämä toimii. Mahdollista veikkaisin myös uTorrentilla jos vain sopiva plug-in löytyy.

    Ja sitten se mitä exen pyörittämiseen niin ainakin dosboxilla on mahdollista pyörittää dossissa toimivia exejä.
     
  8. kolmis

    kolmis Regular member

    Liittynyt:
    24.05.2006
    Viestejä:
    285
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    itse olen kuullut että pspeelle olisi tehty jokin javapohjainen viritelmä mutta se on vissiinkin kehitysvaiheessa ja todella hidas.
     

Jaa tämä sivu