1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Etsimässä hyvää 20" näyttöä! (esim. Samsung SyncMaster 206BW tai 205BW)

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi opaaliola 15.08.2007.

  1. opaaliola

    opaaliola Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    325
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli olisin ostamassa uutta näyttöä ja nyt olen päätynyt 20 tuumaiseen sillä se on ihan tarpeeksi iso, mutta ei kuitenkaan liian iso :)

    Olen tutkaillut Samsungin malleja. Eniten mietintää on 205BW:n ja 206BW:n välillä. 206BW on mielestäni hienompi mustan värityksensä puolesta, siinä on nopeampi vasteaika (2ms) kuin 205BW:ssä (6ms) ja se on aD:n laitevertailussa "suositumpi" kuin 205BW :)

    206BW on hieman kalliimpi kuin 205BW, mutta 206:ssa ei tule mukana DVI-kaapelia vaikka siinä on DVI-D-liitäntä. 205:ssa DVI-kaapeli sisältyy hintaan. Onko sillä hirveästi väliä että onko liitäntänä VGA vai DVI? VGA:han taitaa olla analoginen ja DVI digitaalinen liitäntä tai jotain :) Jostain täältä lukenut että DVI olisi parempi vaihtoehto mutta meneekö se näin?

    Mutta jos on kokemusta jostain hyvästä 20"-näytöstä niin otan tiedon ilolla vastaan! :)
     
  2.  
  3. Kuikkis

    Kuikkis Guest

    Tänään tuli postissa juurikin tuo 206bw ja ihan tyytyväinen olen ollut! Ei kylläkään tietoa kenen paneeli tässä kyseisessä mallissa on mutta hyvin pelaa! Ja kyllähän tässä tuli kaikki tarvittavat kaapelit mukana :)
     
  4. PeteTK

    PeteTK Active member

    Liittynyt:
    20.06.2004
    Viestejä:
    3,061
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Dell2007Wfp jos häntiminen ei häiritse.
     

Jaa tämä sivu