1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Esittele itsesi ja kerro asuinpaikkasi

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Khauron 30.06.2003.

  1. pastor

    pastor Guest

    31v. opiskelija Hesasta jonne Oulun ja muutaman muun kaupungin ja Euroopan cityn kiertäneenä päätynyt. Tulin joskus -01 alussa lueskelemaan ja siitä asti koukussa. Kotipitäjän joki virtaa lännestä itään.
     
  2.  
  3. tuukkape

    tuukkape Member

    Liittynyt:
    16.06.2003
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    17v tietoliikenne tekniikan opiskelija oulusta.
    aika vasta liittynyt ad:hen mut päivittäin tulee täälä pörrättyä.
     
  4. Wire

    Wire Guest

    Vai että esittely eli eli

    Ikää löytyy reilu 27v ja monien mutkien ja vaiheiden jälkeen majapaikka on Lahdessa. Ammatikseni pyörin paperitehtailla softan vääntäjänä (Harmi etten ole paperiliiton palkoilla).

    aD:n löysin joskus 1,5v sitten. Välillä olen aktiivisemmin mukana ja välillä täysin pimennossa riippuen missä päin maailmaa pääsen juttuja lukemaan ja kirjoittamaan. Viime aikoina ollut tapana vastailla viesteihin joihin ei ole muilta löytynyt vinkkejä.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.09.2003
  5. BLK

    BLK Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2002
    Viestejä:
    151
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    25-vuotias muovialalla töissä oleva Porilainen, keski-suomesta tänne eksynyt. Eka kone oli IBM 088 (tai joku semmonen) muistaakseni, joskus -80 luvun loppupuolella, on muuten vieläkin tallessa tuo kone. Afterdawniin eksyin kuten niin moni muukin Googgelin kautta, joskus vuos sitten.
     
  6. Opolo

    Opolo Member

    Liittynyt:
    01.02.2002
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    20-vuotias muotoilunopiskelija, muutin Laitilasta tänne Mynämäelle nyt kesällä. Harrastan (tai paremminkin sairastan) irkkausta, vetelehtimistä ja puutöitä. Musiikkia kulutan paljon, enimmäkseen metallia ja punkkia. Juuri nyt minun pitäisi olla kirjoittamassa taidehistorian tutkielmaa. Olenko? En.

    AfterDawniin osuin joskus muistaakseni Muropaketin kautta. Kovin passiivistahan tämä on jostain syystä ollut tällä foorumilla, kovin vähän tulee höpistyä. Hyvin täältä on apuja löytynyt. Olen kyllä yllättynyt ikäjakaumasta, olen pitänyt keskimääräistä foorumilaista hieman keskenkasvuisena. Kai se vaan on niin, että lapsellisimmat mölinät keräävät eniten huomiota, enkä nyt tarkoita ketään tähän ketjuun kirjoittanutta.

    Kiitos komeasta paidasta.
     
  7. kämmäri

    kämmäri Member

    Liittynyt:
    02.09.2003
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no ikää olis 29v ja vaasasta ja aivan pihalla näistä jutuista mut teidän ansiosta olen jotain oppinut ja toivottavasti opin lisää ja tänne sivuille eksyin kaverini kautta ja ei muutakun hyvää syksyä vaan kaikille!!
     
  8. pekey5k

    pekey5k Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    117
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No mulla ikää on kohta 16v, asustelen Pohjois-Pohjanmaalla, tarkemmin sanottuna Sievisä...
     
  9. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Liittynyt:
    05.09.2003
    Viestejä:
    2,563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ikä 58v ja asuinpaikka Tuusula. Eka kone oli 286 prossulla (AT) ja 1 Mt:n keskusmuistilla varustettu Huyndai. Kovalevy 20Mt ja käyttis DOS 3.21, Olisiko ollut vuonna -86?

    Nykypäivän harrastuksia lähinnä digistill sekä digivideokuvaus ja videoeditointi...
     
  10. kujaki

    kujaki Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2002
    Viestejä:
    428
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oon Kaarinasta ihan Turun kyljestä.
    41v, 3 tenavan tehtaillut, tietotekniikasta harrastuksen itselleni tehnyt, sähköpuolen kolutuksen joskus nuorena opiskellut poikanen.
     
  11. -ReapeR-

    -ReapeR- Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2003
    Viestejä:
    243
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juuh..22v opiskelia..asuinpaikka Kuopio.

    Tällä hetkellä työharjoittelussa mikrotukihommissa =)
     
  12. migge77

    migge77 Regular member

    Liittynyt:
    23.01.2003
    Viestejä:
    300
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No laitanpa omat tarinani jatkoksi... 21v mies (joo, mä tiedän, että monia harhauttaa tuo nimimerkki, se on vaan jäänyt joskus) Rovaniemeltä. Hurahdin tietokoneisiin joskus kuuden vanhana. Laitteisto C64 --> Amiga 500 --> Amiga 500+ --> IBM 286 --> Pentium 90@120(olin ylpeä itsestäni kun sain kellotettua tuon koneen) --> AMD Athlon XP 1700+@2000+

    Harrastuksena lähinnä DVD --> DivX ja jotain muutakin tulee tehtyä. Koulutukseltani olen Tietotekniikan makaanikko(AMK), opiskelen tällä hetkellä Ohjelmistotekniikan insinööriksi(saa nähdä...).

    aD:n lukija/kirjoittajana ollu nyt n. vuoden. Nykyään tullu enimmäkseen neuvottua muita, tosin alussa mä olin se kysyjä osapuoli.
     

Jaa tämä sivu