1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Esittele itsesi ja kerro asuinpaikkasi

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Khauron 30.06.2003.

  1. konverter

    konverter Regular member

    Liittynyt:
    20.08.2002
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Rovaniemi, 30 vuotta raksuttaa uhkaavasti kohta mittarissa. Matkapuhelin alalla olen työskennellyt viimeiset 10 vuotta.
     
  2.  
  3. Beaver

    Beaver Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2002
    Viestejä:
    421
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen 56 vuotias pappa Kangasalta. Tietotekniikkaa vuodesta –73. Välillä tosin sitten muutakin ja nykyisin lähes pelkästään käyttäjänä. Ensimmäinen kotipc:ni, AMD 386/40 oli muistaakseni vuonna –90. Intelliä en ole koskaan omistanut. Harrastuksiani nykyisin kalastuksen ohessa on tämä mikrojen rassaaminen, kavereiden jelppaaminen PC-ongelmissa ja viimeisin villitys, videokuvaus, tuli lastenlasten myötä. Valokuvausta olen harrastanut koko ikäni.
     
  4. Rauhis

    Rauhis Regular member

    Liittynyt:
    21.08.2002
    Viestejä:
    289
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26
    30v tietsikka nörtti Oulusta joka ei tiiä mistään
    mitään.
     
    Viimeksi muokattu: 08.01.2005
  5. Mato

    Mato Guest

    15-vuotias, miehen alku Oulusta.Taitaa mun nickiki kertoa aika paljo mun iästä...:p Vapaa-ajalla katson leffoja ja pelaan Foot-Bagia...:)
     
  6. rxw

    rxw Guest

    22-vuotias graafinen suunnittelija. Työkseni teen kotisivuja, mainoksia, kuvaan ja editoin videoita sekä valokuvaan. Vapaa-aika kuluu elokuvien ja koneiden parissa.
     
  7. veijob

    veijob Regular member

    Liittynyt:
    15.02.2002
    Viestejä:
    311
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taitaa olla 38 taulussa, rakennusalan inssiksi ens keväänä valmistuva, vanhalla iällä koneeseen hurahtanut, divx takia sivulle eksynyt. kasailen nykyään koneita omaksi ja muitten iloksi ihan harrastus mielessä.
     
  8. jylppy85

    jylppy85 Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2001
    Viestejä:
    397
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joulun alla 18 täyttävä miehen alku ja vakaasti pysynyt ad.comin kehityksen mukana Valkeakoskelta käsin.
     
  9. Rigardian

    Rigardian Member

    Liittynyt:
    13.07.2003
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    16v Poika/Mies, myöskin poikamies Laukaasta :) Sali, sählinki, ohjelmointi (c++ ja HTML). Tosin tuo c++ ei oo vielä täysin händyssä.
     
  10. Rigardian

    Rigardian Member

    Liittynyt:
    13.07.2003
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    EDIT: Ja on myös hyödyllinen tuo doubleClick mun hiiressä...
     
    Viimeksi muokattu: 03.08.2003
  11. karle

    karle Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2013
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nostetaan tämän threadin keski-ikää vähän lisää eli 40v ja tietotekniikan inssi. Töitä tehdään kiinteistötekniikan asiantuntijana pohjois-suomessa ja harrastus tietenkin PC-laitteiden ja satelliittitekniikan parissa.
     
  12. krimu

    krimu Member

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    26v ja jyväskylässä asustelen. Kaikenlaista tietotekniikkaan liittyvää tullut harrasteltua jo melko pitkään.
     
  13. marala

    marala Guest

    16V. Jämsästä. Opiskelen lukiossa. Löysin tänne kun sain tietokoneen ja etsin helppiä kaikenlaisiin probleemoihin.
     
  14. lamp75

    lamp75 Member

    Liittynyt:
    19.03.2003
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Vuodelta 1975 (eli 28,5v) Pirkanmaalta Sähkövoimateknikko&laatuinsinööri.
    Pikkunaperona väännettiin koodit VIC-20 koneeseen (on muutes vielä tallessa pahojen päivien varalle;o)).
    Sitten siirryinkin suoraan Amigaan ja PC koneet tuttuja laidasta laitaan.
    "Polttelun" aloitin 95 vuonna JVC CD-R asemalla CD-R levyt maksoivat vaatimattomat 99,90mk/1kpl ja kyllä tuli eräskin kahvikupin/pullan alunen ;o)
     
    Viimeksi muokattu: 04.08.2003
  15. WildFinn

    WildFinn Regular member

    Liittynyt:
    29.04.2002
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    30-vuotias (työtön)tietotekniikan mekaanikko Torniosta. Yhden lapsen isä(ainakin). En muista että mitä kautta tänne eksyin ja koska.
    Koneita ollut: VIC-20, C-64, C-128D, 486, joku Cyrix(133), 433 Celeron, 633 Celeron, 1,7 Celeron. Nyt käytössä 1.7 Celeron, 633 Celeron ja Pentium Pro 200. Käynyt useita eri kursseja liittyen tietotekniikkaan, mm. ohjelmontia ja mikrotukea+huoltoa.
     
  16. Karila

    Karila Guest

    Ikää 27, asuinkunta Helsinki. Koulutus Tietotekniikan insinööri (AMK).
     
  17. dixxxxer

    dixxxxer Member

    Liittynyt:
    22.11.2002
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    24-vuotias oikeustieteen yo. Rovaniemeltä.
    Enemmän VCD- ja SVCD-levyjen maailmaan syventynyt.Niin ja metalliin \m/ :)

     
  18. naamio

    naamio Guest

    21v ylioppilas ja tietoliikenneasentaja Tampereen Hervannasta (keväällä muutin Kangasalta tänne kun alkaa opiskelut TTY:llä). Lunttasin näppiksen pohjasta että -88 alkanut harrastus tietokoneiden parissa (kyllä, sama vanha näppäimistö käytössä, kone tosin PIII 600). Kaikenlaista olen koneilla kerennyt puuhata, mutta ohjelmoinnista olen pysytellyt erossa.
     
  19. Antura

    Antura Member

    Liittynyt:
    24.07.2003
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    16v nuori mies Parkanosta.
    Aloitin opinnot Hämeenkyrön Ammatti-Istituutti Iisakissa tänään eli 5.8 linjalla Elektroniikka + Lukio ja tässähän sitä menee 4vuotta oikein rattoisasti!

    Koneita on ollut jo muutama ja tänne eksyin n. kuukausi sitten googlesta etsiessäni jotain :).

    Koneilla hommaan pelailua, modailua ja korjailua.
     
  20. jorma1973

    jorma1973 Member

    Liittynyt:
    01.08.2003
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    29 vuotias naimisissa oleva myyntimies Porvoosta. Olen seurannut varmaankin puolitoista vuotta keskustelu alueita ja nyt vasta rekisteröidyin ja päätin alkaa ottamaan kantaa keskusteluihin. Se täytyy tunnustaa palvelun ylläpitäjille että 10+. Tässä vuosien aikana olen nähnyt usean hyväkin saitin kaatuvan mahdottomuuteensa ja suuruuden hulluuteen. Mutta eikun stemppiä ja hyvää syksyn alkua kaikille. 8 )
     
  21. Hauser

    Hauser Guest

    38v.Turusta, parivuotta heilunut taustalla ja googlesta eksyin tänne (tais olla joku p2p ongelma).
     

Jaa tämä sivu