1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Esittele itsesi ja kerro asuinpaikkasi

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Khauron 30.06.2003.

  1. Eza

    Eza Regular member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    489
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Heh, Taidankin olla nuorin (ainakin nuorimpia) "vanhempi jäsen" täällä. Ikää on 16-vuotta. Syksyllä pitäs aloittaa opiskelu Hankasalmen lukiossa. Eli oon Hankasalmelta.

    Afterdawniin törmäsin kun sain kaverilta joskus kauan aikaa sitten yhen DivX leffan. Pitihän näitä sitten ite ruveta tekemään ja googlesta ohjeita etsin ja törmäsin tähän. Reilun vuoden olenkin nyt seurannut suht aktiivisesti tätä saittia ja sen foorumeita.
     
    Viimeksi muokattu: 01.07.2003
  2.  
  3. cart00n

    cart00n Guest

    27v mies Joensuusta. Informaatiotekniikan inssi
    Tietokone harrastus alkoin legendaarisesta C64 ja kasettiasema yhdistelmästä. Bai tu vei löytyy toiminta kuntoisena vieläkin ;)
     
  4. ExCoPy

    ExCoPy Member

    Liittynyt:
    07.12.2002
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Laitetaan nyt toinenkin Seinäjokelainen listoille, eli Seinäjoelta ollaan. 16v. ja syksyllä pitäis aloittaa ammattikoulussa opiskelu. Kaverilta kuulin sivustosta ja sitten rupesin kokeilemaan noita kaikenlaisii ohjeita ja nyt seurailen foorumia päivittäin.
     
  5. Jaanz

    Jaanz Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2002
    Viestejä:
    327
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiero savolainen muuttanut Vantaalle 5 vuotta sitten töiden perässä ja sille tielleen jäänyt, ikää löytyy 28 ja ammatteja on virallisesti 2, mutta kumpaakaan niistä en ole harjoittanut päivääkään valmistumisen jälkeen.
    Kuitenkin työelämässä (5v)viimesimmäksi valmistuneen ammatin sivutuotteena.(?)

    Missäspäin Vantaa [bold]Mr.Adder[/bold] asuupi, meinaan että itä vai länsi. (en tartte tarkkaa osoitetta :))

    [bold]Khauron:[/bold] Keskisuomi tarkoittaa ihan selvästi Tikkakoskea, siellähän on jossain ilmavoimien jotain... (tai sitten epäselvästi :))
     
    Viimeksi muokattu: 02.07.2003
  6. Adder_78

    Adder_78 Guest

    Itä-puolella... :eek:)
     
  7. pelttu

    pelttu Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2000
    Viestejä:
    576
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaikka loma-aikana ei nyt niin koneen kanssa tule sähellettyä, niin seuraavaa...
    37v, sähkövoimatekniikan inssi, Kuortaneelta lähtöisin ja Vaasassa nykyisin asusteleva.
    Seurannut AfterDawnia enemmän ja vähemmän aktiivisesti ihan vahingossa helmi- tai maaliskuusta 2001 lähtien.
     
  8. jpsn

    jpsn Guest

    Torniosta 39v.Autonkuljettaja.
    vapaa ajat kuluu perheen parissa ja
    elokuvia riipatessa.ja tietokoneella
    värkätessä
     
  9. Jaanz

    Jaanz Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2002
    Viestejä:
    327
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    West side, East Side... Enää puuttuu Rellu femmat ja viivalla ajamaan kisaa rajoitusten mukaan. ;-D (Ali G InDaHouse)
    Öh, juu siis Länsi puolella tämä. (olis voinut vastata omaan kysymykseensäkin samalla...)

    Edit: Ei kyllä muista milloin tänne aD:hen tuli rynnittyä ja mistä löysin.
     
    Viimeksi muokattu: 01.07.2003
  10. Ka39

    Ka39 Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2003
    Viestejä:
    133
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaikille Raumalaisille tiedoksi, että ainakin yksi Porilainen on näilläkin foorumeilla. Ikää 32-vuotta, kahden lapsen isä , töissä teollisuuden parissa nykyään, entinen metallimies. Tietokoneen kanssa touhuan omaksi harrastuksekseni, muksuille leffoja väsätessä.
    AD:n sivuja rupesin seuraamaan heti kun nämä hommat aloitin eli oman koneen hankin. Asiallista väkeä täytyy sanoa ;)
     
  11. Semi2002

    Semi2002 Member

    Liittynyt:
    24.11.2002
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minä olen V14 Pojan-nassikka Laihialta. Kattelin niin ei viälä ainakaa oo toista laihialaasta täälä näkyny. Koneilla on puuhasteltu jo monta vuotta. Eka koneeni oli legenda C-64 jonka jälkeen meille tuli Wingssi. Täällä foorumissa olen kysellyt kaiken laista jo hetken aikaa , mutta en muista tarkaan mistä ja koska täällä ekoja kertoja oon kattullut.
     
  12. ajs

    ajs Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2002
    Viestejä:
    882
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Semi2002: Olen puoliksi Laihialainen ja kuljen siellä mökillä usein :) Notta josko vois laskea jo 1,5..?
     
  13. Jaded

    Jaded Guest

    Joo. Kohta 26-vuotias datanomi Mikkelistä (tosin oikeasti en ole savolainen vaan kotoisin pohjois-pohjanmaalta...huoh, mikä helpotus ;)).. Aikaisemmalta ammatilta kokki, nyt tällä hetkellä (töiden vähyyden vuoksi) harjoittelen tatuoimista..). Tänne eksyin kun kaverini houkuttelemana rupesin väsäilemään noita DivX:iä, nyttemmin olen tosin siirtynyt svcd:n pariin.. Forumillekin kirjoittelu (taisin liittyä remmiin 2001, hmm.. vai muistankohan väärin..) on huomattavasti vähentynyt (vaikkakin selailen postaukset lähes päivittäin (jotkin ongelmat kun ratkeavat jopa niin :)), mutta olen tiedustellut joihinkin ongelmiini vastauksia irc:ssä (eri nick, jos joku ihmettelee :)).. Tietokoneella koetan väsäillä nytkin "vapaa-ajallani" (hmm..mitä se on..?) kaikenlaista (mm. linux jne.. ja elokuviahan pystyy pakkaamaan ilman minun valvontaakin, heh), mutta nyttemmin on vapaa-aika ollut hieman vähempänä (alle vuoden ikäinen tyttöni pitää siitä huolen..)
     
  14. Varmint

    Varmint Guest

    17v pojankloppi Siikajoelta,pisteet sille joka tietää missäpäin on Siikajoki.

    Afterdawniin päädyin googlen kautta reilu vuosi sitten,siitä asti olen seurannut sivuja.Rekisteröityneenä Ad:hen olen ollut vasta vähän aikaa.

    Elokuvia tulee katseltua aika paljon.Ja DVD->(S)VCD käännöksiä tulee aina jonkinverran tehtyä.
     
  15. icedaemon

    icedaemon Regular member

    Liittynyt:
    04.04.2002
    Viestejä:
    389
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    25-vuotias nörtti Vantaalta
    Koneteknikko koulutukseltani mutta opiskelen tällä hetkellä Tietoliikenneinsinööriksi, elämään ei kuulu paljon muuta ku pelaaminen :)
    Eksyin tänne mp3Lizardin (tai joku tommenen) kautta siellä oli linkki :)
     
  16. naapuri

    naapuri Guest

    Joo pohjois-pohjanmaalta oon kotosin ja puolisen vuotta ad:ta seuraillu. Lukiota yritän käydä, muttei siitä mitään tuu. Tässä kattelin joitain kirjoittamiani viestejä ja totesin etten osaa kirjoittaa selvästi... ei niistä saa mitään selvää :eek:) Luulen tietäväni paljon, mutta totuus on toinen, joten ei kannata uskoa mitään, mitä olen tänne kirjoittanut!
     
  17. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Pori, 25v ja datanomi, tietokone ollu vast vuoden eli opetteluasteella ollaan ja leffahommiin hurahtanu

    googlen kautta tänne eksyin ja tänne oon jääny, ollut jäsen n. 6kk (kai?)

    Ps: kyl paidasta kohta tunnistetaan :)
     
    Viimeksi muokattu: 02.07.2003
  18. Jaded

    Jaded Guest

    naapuri: Mistäs päin, jos saan udella?

    m_i_k_a: jep. Toivottavasti sais pian ne paidat.. Ettei kesä karkaa.. ;)
     
  19. pjh

    pjh Regular member

    Liittynyt:
    07.02.2003
    Viestejä:
    451
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juuri (28.6.) tuli kolkyt kesää täyteen ja asustelen pääministerin kanssa Nurmijärvellä (Vantaan naapurissa). Perhettäkin on, 2 V tyttö pitää kyllä huolen ettei isi pääse räpeltää konetta kun vasta nukkumaanmenon jälkeen. Koneiden kanssa olen kasvanut, sama kaava kuin muilla mun ikäpolvella Vic20->c64,jne.. Videot ja leffat kiinnostaa, mutta kun nukkuakkin pitäs ja töissä on pakko käydä että saa asuntolainaa lyhemmäksi.
     
  20. Khauron

    Khauron Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    1,112
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Päivitän listat kun taas ehdin, kaikki voisivat tosiaan tuon iän ja asuinpaikan tarkistaa ;-)
    Joku muukin voi homman tehdä...
     
  21. 8310

    8310 Member

    Liittynyt:
    27.04.2003
    Viestejä:
    96
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oon 17-v. Tampereelta ja opiskelen amiksessa. Sivuille eksyin joskun pari-kolme vuotta sitten kun hain ohjeita pakkauksesta. Olen jäänyt koukkuun näihin sivuille ja ilman päivittäistä annosta ei pärjää. Oon ollut parilla nimimerkillä aikaisemmin (X86 ja joku muu jota en nyt muista), mutta oon joutunu vaihtaa kun näyttää bannaavan automaattisesti jos e-mailosoite vaihtuu. Vapaa-aikana luen näitä sivuja, pakkailen, säätelen ja katselen leffoja ja virittelen koneita.

    PS. Parhaat sivut Suomessa!! Jatkakaa samaan malliin.
     

Jaa tämä sivu