1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ePSXe 1.7.0 Playstation emulaattori ei toimi.

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi Croft 13.12.2009.

  1. Croft

    Croft Guest

    Mistähän voisi johtua ettei ePSXe emulaattori toimi? Versio on: 1.7.0.

    Ohjelma kyllä tietenkin käynnistyy ja asetuksetkin voi muokata, mutta kun se tärkein, eli pelien avaaminen ei onnistu: jos yritän avata peliä niin aina vaan sulkee ohjelman ikkunan eikä siinä mitään avaudu.

    Olen koittanut säätää vaikka miten ja kokeillut eri plugineja mutta ei vain toimi. :|

    Esimerkiksi mm. PCSX, pSX ja PSXeven emulaattorit kyllä toimivat jotenkin. PCSX toimi kyllä niin surkeasti joten heivasin sen pois. pSX taas toimii vähällä vaivalla kohtuullisesti mutta siinä ei voi säätää Plugineja joten kuva on sellainen pisteinen. PSXeven toimii myös kohtuullisesti mutta on hankala säätää, pääsin jos yhdessä vaiheessa korkeaan kuvanlaatuun mutta ohjelma kaatuu usein ja jokin vähän pielessä (peli käy ylikierroksilla ja toimii normaalia nopeammin).

    Käyttöjärjestelmäni on Windows Vista Home Premium Service Pack 2. Kiitos jos joku tietää ePSXe ongelmaan ratkaisun tai voisi vihjata PSXeveniin kunnon asetukset. :) P.S. tai mahdollisesti kertoa uuden ohjelman.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 13.12.2009
  2.  
  3. Croft

    Croft Guest

    Eikö kenelläkään löydy tietoa asiasta? :(
     
  4. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Mitä pluginsseja käytät, miten olet säätänyt asetukset, mikä bios? Eli hieman lisää informaatiota tarvitaan.
     
  5. Croft

    Croft Guest

    Olen kuullut että muillakin olisi ongelmia tämän uusimman version kanssa, olisi kiva tietää voisiko ongelman mitenkään korjata. =/

    Bios: Scph1001 (tietysti)

    Pluginit taitaa olla:

    Video: Pete's OpenGL2
    Sound: P.E.Op.S. DSound Audio Driver
    Cdrom: ePSXe CDR WNT/W2K core

    Muistaakseni nämä on suositeltuja/suosittuja plugineja, jostain luin.

    Samoilla plugineilla ja biosilla olen kokeillut pSX ja PSXeven emulaattoreilla ja ne ovat toimineet. Toisella ohjelmalla vaan kuva on huonolaatuinen ja toisella peli kulkee liian nopeasti... =/

    EDIT: Suurinosa plugineista ja biosit on EmuAsylumista.

    EDIT 2: Voin toki lähettää jotain kautta tuon kansion, jossa ohjelma, asetuksineen bioseineen ja plugineineen ja muine tiedostoineen. Kokoa yhteensä 10,1 Mt. Jos joku haluaa kokeilla toimiiko omalla koneellaan noilla asetuksilla (biosin sijainti pitää tietysti määrittää uudelleen).

    EDIT 3: Jos joku haluaa niin voi myös lähettää oman kokoonpanonsa minulle uusimmasta ePSXe:stä (asetuksineen ja muine tiedostoineen) niin voisin kokeilla toimiiko se minulla. =/
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 23.02.2010

Jaa tämä sivu