1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

EN SUOSITTELE N97:aa

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi hmyllys 14.12.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. hmyllys

    hmyllys Member

    Liittynyt:
    15.11.2006
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    olen NOKIA N97 omistaja ja aloitan nyt kirjoittamaan jokaisen vian mitä minulle tulee tähän puhelimeen. olen niin kyllästynyt tähän puhelimeen ja huolloissa juoksuun että nyt aloitan pitämään jokakerrasta kun puhelin jumittuu listaa tällä sivulla, sillä se on ollut enemmän huollossa kun minun käytössä. siis viat alkoivat jo heti oston jälkeen ilmaantumaan jumittamisilla. ostin puhelimen noin 4 kuukautta sitten. luulisi kun ostaa 649 euron puhelimen, että jotain vastinetta saa rahalle muutakin kun huolia ja harmeja. esim jos alkaa miettimään laitteessa olevia ominaisuuksi niin hinnaksi niille voisi laskea, -kamera 100euroa, -GPS 100euroa, muistin koko 32Gb 100euroa jne...jne... siis kyllä nyt kuluttajaa taas vedätetään, jos ominaisuuksille laskee arvon niin ainakin minun puhelimen arvo tippuu yli puoleen kun mikään ominaisuus ei kerran toimi vaikka kuinka huollossa käyttää ja huollosta tulee vain lappu missä ei kerrota mitään tehty puhelimeen ja vain sanotaan ei ole ongelmiin vielä ratkaisua. milloin sitten on???? kahden vuoden päästä kun puhelin on jo vanha vai ja arvo 100 euroa, ja kun minä haluaisin tämänhintaisen puhelimen jo nyt toimivan tällä rahalla!!!!!! tämä on täyttä kusetusta. en minä bensaa tankatessakaan halua bensaa mikä "melkein" toimii tai sähköä taloon mikä melkein lämmittää ja sytyttää valot päälle, mutta ei aivan ja ehkä kahden vuoden päästä alkaa jo auto liikkumaan bensalla ja talo valaistuu ja lämpenee sähköllä....

    -ensimmäisen kerran toimitin puhelimen huoltoon kun kameralla yritin ottaa kuvia ja ne olivat lähes valkoisia. itse kameran asento oli aivan toisessa reunassa linssiä ja kuvaan tuli linssin suojapleksin reuna. puhelin oli huollossa noin 3 viikkoa. sain sen takaisin ja mitään ei ollut tehty ja vain kommentti oli "-linssin ongelmiin ei ole ratkaisua" HERRANEN AIKA se kamera oli sisällä vinossa eikä se ollut mikään linssi ongelma!!!!!!

    -toinen kerta huoltoon kahden viikon kuluttua edellisestä kun GPS signaali sekosi aina ja haki vain uutta reittiä noin 10 kertaa parin minuutin sisällä ja ei koskaan palannut enää reitille. mainitsin myös kameran linssin ongelmasta myös tällä huolto kerralla. puhelin tuli takaisin noin 5 viikon kuluttua ja kamera oli sisällä saatu suoraksi mutta GPS ei edellenkään ole kunnossa. tosin kameralla ei nyt vieläkään tee mitään kun kuvat ovat aivan valkoisia.

    -jumittui kun avasin puhelimen kun hälytys, joka oli jäänyt väliin kun puhelin oli suljettu ja kun se alkoi samantien kun avasin puhelimen. en pysty edes sammuttamaan virtanäppäimestä. "näköjään toistuu sama aina uudestaan kun yritän saada puhelimen päälle. NYT MENEE HERMOT" ah viidennen sammutus ja uudelleen käynnistys kerran sain toimimaan kun otin SIM-kortin pois ja yritin sitten laittaa virrat päälle. EI JUMITTUNUT kun hälytys alkoi ja painoin näytöltä LOPETA. VIHDOIN!!!

    -jumittui kun olin avannut tietokoneen kautta ovi sovelluksen kun kytkin puhelimen tietokoneeseen.

    -jumittui kun asensin puhelimeen msn messenger sovelluksen kun yritin avata sen ensimmäistä kertaa. jouduin poistamaan sen kun se aina jumittui kun yritin avata sovelluksen.

    -akku on onnettoman huono kun, vaikka en käytä puhelinta juurikaan niin akku kestää reilun päivän mutta ei millään saa riittämään kahta päivää, vaikka olen positanut esim wlan, accuweather ja mail ym..ym automaattiset lataukset/päivitykset pois päältä. puhelimen akku kestäisi todennäköisesti alle päivän jos pitäisin nuo päällä. (musiikkia kuulokkeilla kuunnellessa akku on tyhjä muutamassa tunnissa)

    -puhelin ei varoita aikaisemmin akun tyhjenemisestä kunnes se on juuri sammumassa

    -viestejä kirjoittaessa puhelin aina joskus pysähtyy kuin ajattelemaan kun kirjoitan jotain nopeasti, se jumittaa aina hetkeksi.

    -toistuvasti aina ajoittain kun avaan puhelimen näppäimistön, niin näyttö ei käännykkän vaaka asentoon vaan jää pysty asentoon. mikään ei auta ja joutuu käynnistämään puhelimen uudelleen, ja aina edes ensimmäisellä kerralla uudelleen käynnistettäessä se ei korjaannu vaan joutuu käynnistämään vielä uudelleen.

    -puhelin jumittuu vähän väliä milloin mistäkin sovelluksesta ja aina ei saa edes virtoja pois ja joutuu irrottamaan akun...

    kirjoittelen lisää tästä eteenpäin suoraan tänne sivulle aina kun joku uusi vika löytyy ja listaan sen tänne, sillä haluan tuoda julki mitä olen mieltä tästä NOKIAN LIPPULAIVASTA!!!!!!
     
  2.  
  3. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu