En saa kakkos konetta päälle,kaikki pitäisi olla kunnossa

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi newgames 05.02.2007.

1. DCore

DCore Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oikea piuhapaikka on power sw eli power switch. Siinä on kaksi pinniä joihin johdot tulee kiinni.

2.  
  3. newgames

newgames Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuossa power sw:n kohdalla on siis vain yksi pinni johtuisiko siitä.En kyllä oikein osaa lukea noita pinni juttuja.
    Kuitenkin olen tässä lähiaikoina menossa enolle ja hän on tietokone alalla niin ainakin siellä saan vian selville,kun en itse oikein osaa.Kyllä tuo virtälähdekin voi olla sökönä.

4. DCore

DCore Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä siinä mun mielestä pitäisi olla 2 pinniä. Ettei olisi vaan mennyt toinen pinni poikki??

5. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Niin on voinut käydä!!

Tässä se tuli sitten todistettua eli ei se koneen kokoaminen ole niin helppoa. Nuo "käynnistysjohdot" ja niiden kiinnitys ovat juuri niitä pahimpia vaiheita. Pienellä printillä jotain emolla...olen itsekin saanut tunnin jos toisenkin menemään noiden kanssa. Pitäisi olla virtaliittimen tapainen(kaikki yhdessä liittimessä) ja se vain tökätään kiinni emoon niin kuin päävirtakin. Milloin tälläisen saisi koteloiden ja emojen suunnittelijat aikaan?

Jaa tämä sivu