1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

emulen kaverilista

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi aibotus 20.09.2003.

  1. aibotus

    aibotus Member

    Liittynyt:
    30.04.2003
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    onko noista hyötyä jos lisään suomalaisia käyttäjiä kaverilistaan??????
     
  2.  
  3. litani936

    litani936 Member

    Liittynyt:
    03.04.2003
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    käsitykseni ja kokemukseni mukaan ei ainakaan mulla ole ollut mitään hyötyä,olen sitten ottanu kotimaista tai ulkomaista tavaraa.eri versioilla saattaa olla eri ominaisuuksia,en tiedä,mutta perusjutuilla-en usko.
     
  4. gain

    gain Active member

    Liittynyt:
    10.08.2003
    Viestejä:
    1,005
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuo kaverilista on kans hieman mielipiteitä jakava juttu. Ensinnäkin jos lisäilee käyttäjiä kaverilistaan, niin tavallaan antaa toiselle hyödyn päästä nopeammin kulkemaan jonossa. Toisaalta se on myös hyvä, mutta koskaan et voi tietää ovatko jotkut kaverit lisäilleet sun nimeä listoihinsa.

    Saattaa olla, että pidät jotakin käyttäjää kaverilistalla ja se hyötyy siitä, mutta et itse kuitenkaan ole hänen listallaan. Silloin hyöty on aika olematon.

    Yks juttu on vielä sekin, että jos latailee ulkoimaista tavaraa ja on paljon suomalaisia kaverilistalla, niin ei saa hirveästi krediittejä muilta käyttäjiltä, kun suomalaiset lataa sulta kokoajan sen vuoksi, että ne pääsee ohi jonossa, koska ovat kaverilistalla.
     
    Viimeksi muokattu: 21.09.2003

Jaa tämä sivu