1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Emule plussaan tarviisin opastusta.

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi box 30.12.2003.

  1. Juusu

    Juusu Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2003
    Viestejä:
    112
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Semmosen vinkin vielä pistäisin emulesta, että kannattaa laittaa ~10 filua tulemaan samanaikaisesti. Tällöin nopeus ainakin itselläni kohoaa tuonne 40-50KB/s kieppeille. Nämä tulevat semmosessa parissa päivässä, eikä tarvi vahtia koneen ääressä sekuntiakaan. Ei tule kymmenkunta cd:llistä dc:llakaan sen nopeammin, siis 512-liittymällä, mikä tod.näk. suurimmalla osalla on. Emule on tarkoitettu multidl:een. Jos tarvitsee vain yhden tietyn filun ja nopeasti, se kannattaa ottaa reversellä.
     
  2.  
  3. aapeesee

    aapeesee Guest

    nkk:lle tiedoksi että norman ja emule eivät toimi keskenään. norman vaihtoon jos haluat muulitella. varma juttu. nimim. mullakin oli norman kerran, ei tuu enää ikinä...enkä o ainoa.

    ja 40-50 sisään 512:lla on vakiojuttu muulille. et pääse parempaan.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 09.02.2004
  4. Degra

    Degra Regular member

    Liittynyt:
    06.02.2004
    Viestejä:
    595
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin mulla on myös tuo muuli plussa toiminut ihan hyvin. Nopeus on lähes vakio tuo 40-50kt/s.

    Tietysti paljon riippuu mitä yrittää imuttaa, mutta pääsääntöisesti ei valittamista muuli plussan suhteen.
     
  5. Nkk

    Nkk Member

    Liittynyt:
    09.02.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    aapeesee kiitos vahvistuksesta, mä Normannia oon epäillyt. Mut suljin firewallin päiväks kerran eikä auttanut, pyöriikö se jossain taustalla kuitenkin, vai onko virustorjunta ongelma. eilen asensin plussan ja se on nyt 10 tuntia pyörinyt.
     

Jaa tämä sivu