1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Emule plussaan tarviisin opastusta.

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi box 30.12.2003.

  1. gain

    gain Active member

    Liittynyt:
    10.08.2003
    Viestejä:
    1,005
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Box

    Mutta nythän sulla sitten todennäköisesti on High ID, jos testi antoi jotain seuraavanlaista tekstiä:

    success ... your id should be (joku numerosarja). :)
     
  2.  
  3. box

    box Guest

    Jos mulla ei ole muuli päällä niin silloin se antaa error on ip.
    Mutta kun laitan muulin päälle ja ajan sen testin niin se sanoo succes your id should be (numerosarja).eli pitäskö kaikki olla ok?
     
  4. gain

    gain Active member

    Liittynyt:
    10.08.2003
    Viestejä:
    1,005
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä mun mielestä pitäisi olla ok. :)
     
  5. box

    box Guest

    Nyt on korkea id! vaihdoin normaaliin muuliin.
    Mutta nyt tää normaali emule kaatuu aina välillä
    versio on vo.30e.
    mikä on paras versio muulista?
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 03.01.2004
  6. PK66

    PK66 Regular member

    Liittynyt:
    04.07.2002
    Viestejä:
    142
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  7. box

    box Guest

    No latasin sen tuosta linkinstä..miten minun pitää asentaa se mulla on kyllä winrar?
     
  8. FatShady

    FatShady Guest

    Itse olen jo kokenut Emulen käyttäjä ja vain harvoin nopeus ylittää 20 kbps. Silloinkin aktiivisia latauksia on samalla hetkellä kymmenkunta.
    Uudelleen asentamani versio Emulesta on nyt ollut päällä lähes yhtäjaksoisesti noin kuukauden ja keskimääräinen latausnopeus on siitä huolimatta vain noin reilu 1/6 keskimääräisestä lähetysnopeudesta (joka on noin 43,5 kbps).

    Mutta Emulen hyvyys piileekin siinä, että jos vain tiedostossa on "tarpeeksi" lähteitä, VARMASTI tulee perille. Ja onhan tiedostovalikoima Emulessa laadukas, sillä mitä suuremmalla määrällä tiedosto on kokonaisena sitä varmempi voi olla tiedoston virheettömyydestä.
     
  9. PK66

    PK66 Regular member

    Liittynyt:
    04.07.2002
    Viestejä:
    142
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Box, senkun vaan purat paketin emulen kansioon ja annat sen korvata kaikki siellä jo valmiina olevat.
     
  10. box

    box Guest

    ok kiitti!
     
  11. aapeesee

    aapeesee Guest

    pk66:lle sen verran että tollain kun vaihtaa muuliclienttia "pura vaan kaikki siihen vanhan päälle" menettää mm krediitit....ja taas alkaa alusta...
     
  12. box

    box Guest

    PK66 vaikka mulla ei ole nyt mitään emulea koneelle niin voinko purkaa ton emule skivkan
    johonkin kansioon..siis pitääkö minulla olla alkuperäinen muuli että voin asentaa tuon?

    Joku muukin voi vastata jos tietää.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 22.01.2004
  13. box

    box Guest

    Siis pitääkö minulla olla ensiksi joku emule versio että voin asentaa siihen sen sivkan modin.
    Vai toimiiko se ihan itsenäisesti.
    Vastatkaa joku asiasta tietävä!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 24.01.2004
  14. cr3tin

    cr3tin Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2003
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei siinä mitään aikaisempia emuleja tarvita. Ei kun asentamaan vaan.
     
  15. Nkk

    Nkk Member

    Liittynyt:
    09.02.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla 0.30e ja se pysyy käynnissä parista minuutista muutamaan tuntiin. 3 tapaa kaatua, joko se vaan kaatuu eikä ilmoita mitään tai sit emulen ilmoitus et joudutaan sulkemaan tai sit Windowsin virheilmoitus josta jää lokiin merkintä. Norman firewall mulla, mut koitin sammuttaa sen eikä vaikuttanut asiaan. Käyttis xp home
     
  16. Degra

    Degra Regular member

    Liittynyt:
    06.02.2004
    Viestejä:
    595
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on taas eMule plus, uusin versio, ja hyvin toimii kuten ovat toimineet aiemmatkin plussat, mutta on yksi sellainen kaveri, joka ME-käyttiksensä kanssa joutui taistelemaan muulin kanssa eli muuli kaatuili yhtenään ja kun vaihtoi käyttistä XP:ksi, muulin kaatumiset loppu. En väitä ettäkö tämä kaatuilu johtuisi käyttiksestä, mutta ainakin tuossa yhdessä tapauksessa käyttiksen vaihto auttoi.
     
  17. Nkk

    Nkk Member

    Liittynyt:
    09.02.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin ja tarkennukseks. Mulla oli 0.30a ennen tätä ja siinä sama ongelma.
     
  18. Degra

    Degra Regular member

    Liittynyt:
    06.02.2004
    Viestejä:
    595
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin mikä liittymä sulla olikaan?
     
  19. Nkk

    Nkk Member

    Liittynyt:
    09.02.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Soneran kaapeli
     
  20. Degra

    Degra Regular member

    Liittynyt:
    06.02.2004
    Viestejä:
    595
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sillä mainitsemallani kaverilla on myös kaapeliliittymä, tiedä sitten, johtuako siitä, tuskinpa.

    Onko sulla muita ohjelmia käynnissä samaan aikaan?

    Onhan tuo muuli "kuluttava", eli kuormittaa kyllä, mutta outoa on, jos kaatuilee.

    Palomuuria itse veivaan "alaspäin" kun käytän muuli plussaa mutta palomuurin ei sentään pitäisi olla syynä muulin kaatumiseen.

     
    Viimeksi muokattu: 09.02.2004
  21. cr3tin

    cr3tin Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2003
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaikilla muilla näyttää aina olevan ongelmia emulen kanssa, mutta mulla on ainakin tuo plussa toiminut ihan hyvin. Minulla on 512/512 yhteys ja saa ladattua 40-50kt/s. Onko tuo jo ihan maksimi vai olisiko mahdollista päästä vielä suurempiin nopeuksiin? Tällä hetkellä lataus on säädetty 64 ja lähetys 40. Kannattaisiko noita muuttaa? Minulla emule estää käyttäjiä parin minuutin välein agressiivisen käytöksen vuoksi. Onko tämä ihan normaalia?
     

Jaa tämä sivu