Emolevyyn etupaneelin piuhat

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Sakken 19.10.2010.

1. Svade

Svade Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Emossa ei oo näkyvää oikosulkuu missää. Korokeruuvit oli sillee väärin et olin laittanu niitä pari semmoseen kohtaan, mis ei ollu emossa reikää mut kotelos oli, olin vähä väärin käsittäny niitte tarkotuksen. Piirit siis saattanu olla kosketuksis koneen metallirunkoon, muttei välttämättä, koska mulla oli aluks emo kiinni väärillä ruuveilla, jotka ei antanu emon mennä runkoon asti kiinni.

Piuhat on vähä tollee joo ku muutaman kerran saanu purkaa ja kasata uudellee, ni aattelin laittaa ne siististi vast sit ku tiiän, etten joudu purkamaa. Ovat tosin ihan kunnolla irti emosta olleet koko ajan.

4/8-pin virtaliitäntä ja 20/24-pin virtajohto on kunnolla kiinni. Kovon virtajohto on oikeinpäin, ei sitä edes saa siihen kii väärinpäin. Kokeiltu käynnistystä 1 kammalla, ei onnaa.

En tunne ketää joka osais tätä konetta säätää / kattoa... :E Sinällää kyl ICT-asentajaks opiskelen, et periaattees voisin koneen raahata koululle tutkittavaks, mut ei välttämättä toi fyysinen kunto siihen raahaamiseen riitä... Tai sit kuvailen huoltopalvelun opelle ongelman ja otan mahollisesti tarkempia lähikuvia koneen sisuksista. Joo, niin teen.

Mut saatte tekin auttaa, mun sosiaaliset skillit tuntien en saa kysyttyä apua koulussa ihan lähiaikoina. ._.

EDIT: Virtalähdehän se oli. Vaihoin Silverstonen 500wattisen Corsairin vastaavaan, ja johan toimii! ^^ Oon niin onnellinen, joululomaakin jäljellä melkein viikko. :D

Viimeksi muokattu: 29.12.2010
  2.  

Jaa tämä sivu