1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

elokuvatiedoston polttaminen dvd:lle.

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi joniz123 23.03.2008.

  1. joniz123

    joniz123 Regular member

    Liittynyt:
    03.10.2006
    Viestejä:
    435
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo mulla olis pari elokuva tiedostoa ja ajattelin polttaa ne dv-r:lle. voinko tehdä sillä lailla että muutan avi tiedoston winavi video cnverterilla dvd muotoon ja sit poltan kyseisen tiedoston vaikka nerolla dvd levylle? jos tää on niinku väärä tapa niin mikähän olisi oikea tapa? käyttöjärjestelmä windows vista home premium.
     
  2.  
  3. skyrben

    skyrben Guest

    siinähän se on....paitsi ettet siihen mitään neroa tarvitse,koska voit ne polttaakkin WinAVI:lla
     
  4. joniz123

    joniz123 Regular member

    Liittynyt:
    03.10.2006
    Viestejä:
    435
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo kiitos tiedosta :)
     
  5. skyrben

    skyrben Guest

    ai niin ja muuta varmuuden vuoksi tekstit .srt muotoon esim Subtitle Workshop :lla
     
  6. joniz123

    joniz123 Regular member

    Liittynyt:
    03.10.2006
    Viestejä:
    435
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  7. skyrben

    skyrben Guest


    ei vaan siis :srt mikäli ne on .sub muodossa... WinAVI tunnistaa kyllä .sub.n mutta mulla synkkaus sekoa niiden kanssa
     
  8. skyrben

    skyrben Guest

    http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arki...iedostoihin.cfm
    siis tuossa liimataan tekstit kiinteästi aviin...ja helvetin vaikeella tavalla :) WinAVI taas tekee dvd.n ja lisää siihen kiinteät tekstit...jos haluat tekstit kiinni avi fileen niin mulla on siihen paljon yksinketaisempikin tapa.
     
  9. joniz123

    joniz123 Regular member

    Liittynyt:
    03.10.2006
    Viestejä:
    435
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eli toimiiko tolla systeemillä vai ei???
     
  10. skyrben

    skyrben Guest

    kyllä varmaan, mutta minä teen näin..... avi to dvd+ tekstit

    kaksi ohjelmaa jotka tervitset:
    Subtitle Worksub
    WinAVI
    Subtile Worshopilla teksti .srt muotoon ja saman nimisenä movie.avi ja movie.srt samaan kansioon .

    sitten auki WInAVI
    [​IMG]
    valitaan DVD
    [​IMG]
    haetaan leffa
    [​IMG]
    valitaan output directory ja format,ja valitaan advanced...
    [​IMG]
    fontti asetukset ja ok
    [​IMG]
    ok
    [​IMG]

    That´s it ! voiko se nyt yksinkertaisempaa olla ?

     
  11. joniz123

    joniz123 Regular member

    Liittynyt:
    03.10.2006
    Viestejä:
    435
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26



    joo kyl mä ymmärsin ton suurinpiirtein mutta kun sanoit: Subtile Worshopilla teksti .srt muotoon ja saman nimisenä movie.avi ja movie.srt samaan kansioon . mitä toi tarkottaa? olen vähän huono näissä asioissa niin kuin näkyy :)
     
  12. skyrben

    skyrben Guest

    ei muuta kuin ,että leffan ja tekstin pitää olla saman nimisiä ja samassa kansiossa esim. Rambo.avi ja Rambo.srt
     
  13. joniz123

    joniz123 Regular member

    Liittynyt:
    03.10.2006
    Viestejä:
    435
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kiitos paljon vastauksista, pitääpä pistää sivu kirjanmerkkeihin :)
     
  14. joniz123

    joniz123 Regular member

    Liittynyt:
    03.10.2006
    Viestejä:
    435
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    [/quote]
    kyllä varmaan, mutta minä teen näin..... avi to dvd+ tekstit

    [​IMG]
    fontti asetukset ja ok
    [/quote]


    mulla on onglema... sit ko mä meen sinne advanced seitings niin kun pitäs mennä stream select ja sub stream niin siinä kun pitäs valkata tekstityksen ... se ei aukee ja viivalla lukee Null
    auta!

     
  15. joniz123

    joniz123 Regular member

    Liittynyt:
    03.10.2006
    Viestejä:
    435
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    anteeksi tupla postaus... toi ohjelma herjasi eikä se toiminut. vaihdoin tällaiseen http://www.download.fi/video_ohjelmat/videonpakkausohjelmat/vso_divxtodvd_free.cfm kun luovuin tosta winavista. tämä toimii mutta... täytyykö mun jatkossa sitten pistää kiinni ne tämän mukaan elokuvaan http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/tekstityksien_lisaaminen_videotiedostoihin.cfm toi on aikaa vievää ja jos on 30min pätkii 22 kestää puol vuotta et saa valmiiks. eiks olis muuta keinoa?
     
  16. skyrben

    skyrben Guest

    No jos WinAVI ei löydä tekstiä se on a)eriniminen kuin elokuva b)väärää muotoa c)eri kansiossa kuin elokuva

    kun kerran haulat kiinteät tekstit avi.n niin ehkä helpoin tapa on tämä :
    Virtualdubmod,Vobsub ja Subtitle Workshop(teksti muotoon .srt)
    vobsubin asennuksessa ei tehdä default asennusta vaan valitaan mukaan virtualdub filtterit
     
  17. joniz123

    joniz123 Regular member

    Liittynyt:
    03.10.2006
    Viestejä:
    435
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    yritin pistää vodsubin asennuksessa pluginniksi virtualdub subliter mutta asennus aina tilttasi... luulen että teen ton alkuperäsen ohjeen mukaan vaikka aikaa vie kun mikään ei toimi... jos soitin tukee divx ei sitä tarvi välttämättä muuttaa dvd imgeksi vai tarviiko? entä mikä ohjelma olisi hyvä winavin korvaaja? semmone ohjelma mikä toimisi tuon vanhan systeemin kanssa täydellisesti...
     
  18. skyrben

    skyrben Guest

    no kaikki divx to dvd softat.....
    muuten...WinAVI toimii aina jos teksti ja leffa on saman nimisenä samassa kansiossa
     
  19. joniz123

    joniz123 Regular member

    Liittynyt:
    03.10.2006
    Viestejä:
    435
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ainakin nyt löysin tuossa winavissa ne tekstitykset... sitten kun olen muuntanut dvd imgeksi , niin kopioiko koko kansion dvd levylle?
     
  20. skyrben

    skyrben Guest

    jos teit sen winavi:lla niin sen jäjkeen siitä ei tarvitse välttämättä tehdä imagea ellet jostain syystä halua,voit polttaa sen sen samantien winavilla
     
  21. joniz123

    joniz123 Regular member

    Liittynyt:
    03.10.2006
    Viestejä:
    435
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tarkotin vaan sitä että kun muutan dvd imgeksi , syntyy 2 kansiota VIDEO_TS ja AUDIO_TS kopioinko noi kummakki 1 kansioon levylle vai mitä teen?
     

Jaa tämä sivu