1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

elokuvan tekstitys

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi helgesau 20.07.2005.

  1. spertti

    spertti Active member

    Liittynyt:
    01.06.2005
    Viestejä:
    1,222
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No hyvä että apu löytyi. Tosiaan, siellä sivuilla mistä ne tekstitkin hait, olisi ollut suomenkieliset ohjeet tohon. Kannattaa aina ensin koittaa noita asioita ihan itsekin ratkoa, niin jää sitten paremmin mieleen vastaisuudessa =)
     
  2.  
  3. nrautava

    nrautava Guest

    [bold]spertti[/bold]

    [bold]helgesau[/bold] sanoi hakevansa ne DivxFinlndin saiteilta, ja arvaa mihin mun linkit menee?
    -Olisikohan vaikka DivxFinlandin ohjeisiin...

    Mut jos ideas oli vain ehdottaa hieman enemmän oma-aloitteisuutta, niin kannatetaan.
     
  4. spertti

    spertti Active member

    Liittynyt:
    01.06.2005
    Viestejä:
    1,222
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joo. Nrautava tiedän hyvin mihin noi linkit menee =) Tosiaan semmoinen tossa toi perimmäinen ajatus oli, että ennenkuin kysyy, niin voi itsekin sen verran vaivautua, että lukee edes ohjeet =)
     
    Viimeksi muokattu: 04.08.2005
  5. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Menee jo nuo linkit ja vinkit aika läheltä sääntöjen rikkomista... En tiedä sitten miten modet asiaan suhtautuu, mutta yleensä nuo ks. saittien linkit on ollu kiellettynä täältä.

    Tuossa vielä säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
     
  6. nrautava

    nrautava Guest

    Olen kysynyt modelta miten ne suhtautuu ohjeisiin (kun itse teen/julkaisen niitä):

    - vastaus oli et ohjeita saa tehdä ja levittää, joten ajattelin et linkit ohjeisiin on sallittuja...
    Kuten Nefernetin ohjeisiinkin saa linkittää

    :)
     
  7. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Kyllä nuo ohjeet on ok, mutta tuo että mistä ne tekstit löytyy jne, niin menee jo aikalailla sääntöjen rajoille. Kun säännöissäkin kielletään linkit teksteihin jne...

    No ihan sama mulle sinänsä. On vain aina kun tuon sivuston linkkejä täällä ollut, niin mode käynyt ne siivoamassa.
     
  8. nrautava

    nrautava Guest

    No mä nyt sitten siivon mun postitukset et ei tuu bannia...
    (yli 700 viestin jlk)
     
  9. ganja1967

    ganja1967 Member

    Liittynyt:
    14.12.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Täytyy sit olla niin pihalla asiasta ettei edes rautalangasta vääntö auta... otan osaa...
     
  10. nrautava

    nrautava Guest

    Siis ei siinä mitään bannin aihetta ollu.
    Mut ajattelin (ajankkluksi( ottaa pkaksp:n neuvosta oppia...

    ja ganja1967
    täällä nämä laiton/sallittu raja on hiuksen ohut ja taipuilee puolelt toiselle.
     

Jaa tämä sivu