1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Elokuvan puolitus.

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kani 06.07.2002.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. kani

    kani Guest

    Terve. Tuli tässä pieni ongelma ku piti polttaa yks leffa cd:lle vcd muodosssa mut sehän ei millää mahtuis sellasee 700mb:n cd:lle! Eli mitä mun pitäis tehä et mä saisin sen leffan siihe cd:lle? Puolittaa se? Haluisin et se laatu säilys hyvänä......
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 06.07.2002
  2.  
  3. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Hieman tietysti auttaisi, jos vaivautuisit kertomaan missä formaatissa leffa on?
     
  4. kani

    kani Guest

    Ai nii joo, sori, se on avi muodossa
     
  5. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
  6. kani

    kani Guest

    Kiitos dRD, Missäs muuten asut? Kuulin että asut Lontoossa? Varmaa makeet..... P.S Voisitko vastata tohon mun "Tietokoneen kytkeminen telkkariin kysymykseen?" KIITOS!
     
  7. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    np. Ja Lontoossa.. En tiedä siitä makeasta, mutta kallista tämä ainakin on ;-)

    En harrasta TV-outtia, joten olen vähän huono vastaamaan tuohon. Katsele noita aiempia keskusteluja aiheesta -- "Hae viestejä" on varsin toimiva toiminto.
     
  8. kani

    kani Guest

    Tehdään niin
     
  9. kani

    kani Guest

    Harmi vaan että ei löytyny toisin sanoen mitään :( Etkö todellakaan tiedä mitään? Tai tiedätkö jotain toista joka voisi auttaa?
     
  10. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Eiköhän siihen vastauksia tule.
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu