1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

elokuva/video bd-re levylle

Viestiketju Blu-ray -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi juliuz10 30.07.2010.

  1. juliuz10

    juliuz10 Regular member

    Liittynyt:
    15.11.2006
    Viestejä:
    199
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    sain täältä toimivan ohjeen esim.mkv,n polttoon mutta nyt mukavuudenhalu/laiskuus on päässyt voitolle . siis kaipaan neuvoa onko ylipäätään olemassa yhtä ohjelmaa joka muuntaisi ja polttaisi blu-ray levylle esim mkv wmv sun muut leikkeet ? kone ei ole "vahvimmasta" päästä ? fujitsu 3553-2 2ghz 4gb ddr2 ja fujitsu pc 3.2ghz 2gb ddr2 muistia . läppärissä win 7 home premium pcssä xp . olisiko joku maksullinen ohjelma joka auttaisi minua laiskuuden säilyttämisessä .ja kumpaan koneeseen ? buffalon poltin on siirretävissä . t.juliuz
    p.s. auttaako redyboost/eboostr muistiin tässä asiassa ?
     
    Viimeksi muokattu: 30.07.2010
  2.  
  3. LordPepsi

    LordPepsi Regular member

    Liittynyt:
    03.06.2006
    Viestejä:
    785
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    nero ohjelmistolla ainaki onnistuu :)
     
  4. juliuz10

    juliuz10 Regular member

    Liittynyt:
    15.11.2006
    Viestejä:
    199
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    nerosta puuttuu n.s. blu-ray plugin ? bd levyjen pitåisi toimia samsung bd soittimessa !vai olenko taas jättänyt jotain ymmärtämättä . nero burning rom , ei convertoi ? dvd,lle saan kaiken haluamani convertXtodvd ohjelmalla mutta hd,t bd levylle jää tekemättä . neroa olen ostamassa mutta odottelen että se plugin tulee myös myyntiin niin saisin sitten tunkea neroon ts,mkv.ja muut fileet ja ulos bd 1080 levy joka "soisi" samsungin bd soittimessa . jos olen ymmätänyt aivan päin "satulasepän unelmaa" niin kerro vähän tarkemmin . olen aloittelija alalla .
     
    Viimeksi muokattu: 30.07.2010

Jaa tämä sivu