1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Elite vs. PS3

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi lion22 28.12.2007.

  1. lion22

    lion22 Regular member

    Liittynyt:
    18.10.2007
    Viestejä:
    613
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    LOL, vaikka oliskin takuu, haluaisitko tosiaan konsolin joista noin moni oikeasti hajoaa; laatu vähän sitä tätä.
     
  2.  
  3. Heksamies

    Heksamies Member

    Liittynyt:
    02.11.2007
    Viestejä:
    98
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hajoaa kuinka moni? Mistä ihmeestä sä tiedät kuinka moni nykyisistä falcon-boxeista todella hajoaa?? Kerro
     
  4. Amstrad

    Amstrad Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2007
    Viestejä:
    210
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noniin. Ehkä nyt te viimeistään tajuatte miks mä en pidä tosta lion22:sta. Ensinnäkin se sekoittaa Xenon emot Zephyreihin ja Falconeihin. Te puhutte vaan että Falcon emot eivät hajoa, mutta lisään vielä että myöskään Zephyrit eivät hajoa. Ainoat mitkä hajosivat, ja joihin voi käyttää noita arpa termejä on Xenon emot, eli Coret ja EI HDMI Premiumit.

    Myönnä edes se, että Xbox 360 on parempi PELIKONE kuin PS3. Itse pystyn myöntämään ihan hyvin että PS3 vie voiton DVD ja Blu-ray toistossa.
     
  5. Paakeri

    Paakeri Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2006
    Viestejä:
    226
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nykyisistä laitteista en tiedä mitään, mutta jostain lehdestä hiljattain luin, että X360 vikaantumisprosentti on 16 (vai olikoha 14) ja normaalisti elektroniikassa pyöritään siinä neljän prosentin nurkilla. Ottaen huomioon myytyjen laitteiden määrän, jonka joku varmaan osaa ilmoittaa, on se aikamoinen läjä boxeja. Siitä en sitten tiedä, onko tuohon laskettu mukaan useasti korjatut boxit aina uutena laitteena, kaverilla ko. vehje on ollut takuuhuollossa 3 kertaa ja lyhin huoltojenvälinen toimivuusaika oli muutama tunti.
     
  6. Amstrad

    Amstrad Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2007
    Viestejä:
    210
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Totta turiset bobi. Xbox 360 Premium(ennen HDMI:tä) ja Xbox 360 Core ovat/olivat kaikkien aikojen vikaantuneimpia konsoleja koko konsolihistoriassa ikinä.
     
    Viimeksi muokattu: 12.03.2008
  7. QNakki

    QNakki Member

    Liittynyt:
    13.03.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Anonyymin Microsoft-lähteen mukaan Falcon-version vikaprosentti on alle 10...Elikkä voisi sanoa että se on noin 10% mitkä menee niistäki rikki ja se on vieläki melko paljon kun ajattelee että joka kymmenes olisi noistakin rikki.

    X-box 360 ohjain on kyllä paremmin muotoiltu ja tämänhetkiset pelit, mutta ps3 tulee tänävuonna KZ2, MGS4, Gran Turismo ja ym kivaa. Joten syksymmällä ps3:lla on paremmat pelit ainaskin omasta mielestä koska x-box 360 hehkuttaa aina vain halo3 ja GoW:ia eikä oikeastaan mitään muuta.

    Hinta suhde taas menee tällähetkellä x-boksin puolelle myös mutta siis onhan ps3 tehokkaampikin mitä xbox360 ja siinä on jopa blue-ray joka maksaa tosipaljon kaupoissa...(xbox on vähän kuin amd athlon dual core, halvempi mutta ei niin tehokas ja ps3 on kuin intelin dualcore, kalliimpi mutta tehokkaampi). Joten ps3 on kalliimpia osia ja tehokkaampi niin eikös sen hinnan pidä ollakkin kalliimpi mitä xboksin?

    Itse olen suunnitellut ps3 ostoa koska onhan se kaikkien arvosteluitten mukaan parempi pelikone ja pelikoneena tarkoitetaan sitä kuinka nopeasti pelit pyörii ja näyttää. En tiedä kuinka Amstrad määrittelee pelikonen mutta minusta ainaskin se on se että kuinka pelit/konsoli toimii.
     
  8. Amstrad

    Amstrad Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2007
    Viestejä:
    210
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitä tuo minuun liittyy? Miten olen sitten määritellyt pelikoneen? Sanoin että Xbox 360 on parempi pelikone, PS3 on parempi multimediakone. "pelikoneella tarkoitetaan sitä että kuinka nopeasti pelit pyörii ja näyttää"? Xbox 360:lla pelit näyttää paremmalta ja pyörii nopeammin ja ilman bugeja.
     
  9. lion22

    lion22 Regular member

    Liittynyt:
    18.10.2007
    Viestejä:
    613
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ...koska se on ollut huomattavasti kauemmin markkinoilla - pelejä myös siis enemmän, luonnollisesti - eli siitä ei osata vielä ottaa sitä hyötyä irti. Eli en myönnä X360:n olevan varsinaisesti "parempi" pelikoneeksi, mutta jos ei mitään muuta sillä tee kuin pelaa, se tuolla hinnalla tosiaan on parempi vaihtoehto.
     
  10. Scorpiozx

    Scorpiozx Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2007
    Viestejä:
    193
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mites oli lion22 sun jaksamises kanssa? Hyvin sää vaan jaksat keskustella...
     
  11. lion22

    lion22 Regular member

    Liittynyt:
    18.10.2007
    Viestejä:
    613
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pakkohan sitä vähän on oikoa tota teiän tekstiä.
     
  12. kakka104

    kakka104 Member

    Liittynyt:
    16.03.2008
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    LoL TOI Lion on kauhee kersa!!!
     
  13. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
  14. QNakki

    QNakki Member

    Liittynyt:
    13.03.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Xbox360 pelit näyttää paremmilta, vai niin... Itse kyllä olen huomannut että ps3 peleissä on parempi grafiikka joka ollaan myös todistettu. Vertaa esim. xbox360 forzaa tai ps3 gran turismoa, GT:ssa on huomattavasti parempi kuva. Ja olen pelannut molemmilla konsoleilla, enkä vain jommallakummalla mitä "fanitan".

    Xboxin suurin floppi on silti se että se on Microsoftin tekemä.
     
  15. Amstrad

    Amstrad Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2007
    Viestejä:
    210
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suoraan sanottuna naurettavaa, et voi verrata kahta erillaista peliä kahdella eri konsolilla, koska niillä peleillä on eri valmistajat mitkä myöskin vaikuttaa grafiikkaan. Koitappa pelata vaikka Assasins Creediä PS3:lla sekä Xbox 360:llä.

    Niin ja sulla varmaa Xbox 360 kytketty vanhaan paskaan kuvaputkitelsuun ja PS3 HDMI kaapelilla Full HD telkkariin? Kyllä jos molemmat vehkeet HDMI:llä kytket samaan telsuun niin Xbox 360 vie pelien grafiikassa voiton. Onhan se kaikilla GameTrailers.com sun muiden paikkojen testeillä osoitettu.
     
    Viimeksi muokattu: 18.03.2008
  16. Persojet

    Persojet Regular member

    Liittynyt:
    21.10.2007
    Viestejä:
    331
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo kyllä huomasin että he eivät osaa laittaa sitä RGB:tä rajoitetusta pois
     
  17. lion22

    lion22 Regular member

    Liittynyt:
    18.10.2007
    Viestejä:
    613
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miksi mua haukutaan lapselliseksi Sony-fanboyksi, jos toi Amstrad kokoajan väittää vastaan ja pitää toista konsolia parempana.
    ---
    Ja vaikka toisella konsolilla pelit näyttäisi vähän kirkkaammalta(niinkuin muutamassa pelissä X360 "voiton" viekin, ainakin testien perusteella), en sen perusteella konsolia valitsisi. Yleensäkin kaikki muu, pelit ja ominaisuudet vaikuttaa mulle enemmän!
     
  18. QNakki

    QNakki Member

    Liittynyt:
    13.03.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No siis ite ainaski pidän enemmän ps3 graafikoista vaikka se on vähän vaaleampi mitä xboxin, koska xboxin grafiikka on pehmeämpää, muttei niin terävää.
     
  19. Amstrad

    Amstrad Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2007
    Viestejä:
    210
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    lion22: siksi sua haukutaan fanboiksi koska haukut Xbox 360:ää perusteitta ja puolustelet PS3:sta.

    Kyllä mäkin katon konsolit muullakin kun peleillä; pidän Xboxin käyttöjärjestelmästä/ulkoasusta miljoona kertaa enemmän kun PS3:n. Selkeät välilehdet ja kesken pelin pääsee Guidenapista kätevästi dashiin.

    PS3:n XMB ei miellytä minua vaikka onkin muistaakseni hyvää arvostelua saanut. Liian jotenkin tumma ja synkkä tausta, ehkä vähän liian pienet ne kuvatkin siinä.
     
  20. lion22

    lion22 Regular member

    Liittynyt:
    18.10.2007
    Viestejä:
    613
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En vain hauku Xbox 360:a. Kyllä tuo softapuoli on Xboxeissa paremmin hoidettu kyllä(tainnut sanoa aiemminkin).

    Mutta itse vain olen päätynyt PS3:een.
     
  21. Ace_365

    Ace_365 Regular member

    Liittynyt:
    17.07.2006
    Viestejä:
    456
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noniin :) Tähän on hyvä lopettaa tältä erää tämä pienimuotoinen "kinastelu".
     

Jaa tämä sivu