1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Elite vs. PS3

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi lion22 28.12.2007.

  1. kakka104

    kakka104 Member

    Liittynyt:
    16.03.2008
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jooo xBox 360 ON PAREE!!
     
  2.  
  3. hiphei79

    hiphei79 Member

    Liittynyt:
    21.09.2005
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    normaalisti en osallistu näihi konsoli sotiin ko ei vois vähempää kiinnostaa kumpi o parempi^^ mutta gta4 arvostelu...

    "GTA IV -uutisista ei näytä tulevan loppua ennen tiistain julkaisua, joten annetaan kansalle, mitä kansa haluaa. Isompien pelisivustojen peliarvioita alkaa ilmestyä nettiin, mutta niitä ei kannattane lukea, ettei pilaa peli-iloaan. Voimme kuitenkin paljastaa, että IGN antoi pelille täydet 10 pistettä. Eikä vain 10 pistettä loppuarvosanana, vaan IGN:ltä lätkäistiin 10 presentaatiosta, 10 grafiikoista, 10 äänistä, 10 pelattavuudesta ja 10 pitkäikäisyydestä"

    "PS3:lla on vähemmän asioiden ilmestymistä tyhjästä. X360:lla peli taas vaikuttaa värikylläisemmältä, mutta PS3:lla on parempi antialiasointi. Samoin latausajat ovat PS3:lla nopeammat. Yleisesti latausajat ovat enintään 30 sekuntia X360:llakin"
     
  4. ramu2000

    ramu2000 Member

    Liittynyt:
    08.09.2003
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No itse menen juuri tänään hakemaan oman boksini.
    Eli xbox360 vaan ja juuri sen takia että sillä voi pelaa kopsattuja pelejä. Luultavasti aidot ainoat pelit tulee olemaan gta IV, pes 08 tai 09 ja se suomalainen alan wake. Loput tuotokset voin vapaasti ottaa netistä ilman minkäänlaista omatunnon "menettämistä". En olis ikinä ostanu konsolia jossei gta Iv olis hehkutettu kun se on. Myös syksyllä tuleva lisämateriaali gta iv xbox360 versioon oli yksi iso lisäsyy miksi boxin ostan. Blu-ray on ehkä luultavasti ainoa puoli mitä ps3:lla jään kaipaamaan.
     
  5. P_p_ntori

    P_p_ntori Member

    Liittynyt:
    14.02.2003
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noniin tuli ostettua tuo xboxin elite malli gta kärpäsen puremana tämän viikon tiistaina pitkän ps3/xbox pohdinnan jälkeen. Tuo xbox360 oli himottanut pitkän aikaa ja melkein ostinkin sen tuossa 2kk sitten, mutta blu-rayn voitto hd-dvd:stä pani stopin sille. Koska omistan full-hd töllön niin aloin miettiä tuota ps3:sen ostoa ihan vain sen blu-ray-aseman takia, mutta loppujenlopuksi päädyin silti tuohon xboxiin ja päätin että jos tarvetta on niin ostan sitten ihan erillisen blu-ray soittimen.

    Tällä hetkellä kaikki hd materiaali on ihan tietokoneen kovolla .mkv muodossa, niinpä tuo dvi->hdmi kaapeli saa toimia tuon bd-aseman korvaajana.

    Niin ja mitäs sitten tuohon juuriostettuun xboxiin tulee, niin olen ollut siihen erittäin tyytyväinen kolmen päivän gta sessioden jälkeen, sillä vaikka pelissä sataisi vettä, autot räjähtelisi ympärillä ja tusina kyttiä ammuskelisi vieressä niin se ei hidastu yhtään. Aikasempia gta osia ps2:sella pelanneena nuo asiat aina harmitti. Tuon oston yhteydessä hommasin myös Mass Effectin ja Army of Twon, mutta en ole kumpaakaan vielä ehtinyt pelata :p
     
  6. questo

    questo Regular member

    Liittynyt:
    04.01.2006
    Viestejä:
    433
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tälläset ketjut pitäs pistää lukkoon, koska itse en ainakaan tätä saamarin ps3 vs. boxi 36.
    ittelläni on boxi ja sillä sipuli!
     
  7. Kolm3

    Kolm3 Member

    Liittynyt:
    01.04.2008
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mun mielestä konsolisota on sitte ohi jos xbox360:een integroidaan blu-ray (juuri www.afterdawn.com uutisoi siitä, että ennen joulua voisi näin käydä). Silloin mun mielestä 360 on hävinny sodan.
     
  8. Amstrad

    Amstrad Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2007
    Viestejä:
    210
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juuri? Mikä on käsityksesi juuresta? Siitähän on aikaa vaikka kuinka kauan, ja lopullinen päätös MS:ltä oli että EI tule BD-asemaa.
     
  9. Kolm3

    Kolm3 Member

    Liittynyt:
    01.04.2008
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itke nyt vähä :'( Mun mielestä eilinen on aika lähellä. Eli se on mun käsitys "juuresta". huoh. http://www.afterdawn.com/news/archive/13829.cfm
    Ja jos tulee paha mieli ni mult saa nenäliinoi.
     
  10. Amstrad

    Amstrad Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2007
    Viestejä:
    210
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oho ollaanpas sitä kovaa poikaa. Tarkottaako se itkemistä, jos en seuraa englanninkielistä afterdawnia? Suomenkieliseen ei ole tullut mitään.

    Ja edelleen, MS ei ole itse varmistanut mitään, että pyydä mun privas niit nenäliinoi jos tarviit. :)
     
  11. Paakeri

    Paakeri Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2006
    Viestejä:
    226
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Makuasioista ei voi kiistellä, paitsi AD:ssä nyt jo 9:ttä sivua.
     
  12. Kolm3

    Kolm3 Member

    Liittynyt:
    01.04.2008
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oon joo ihan älyttömän kova äijä.. Sähän rupesit keuhkoomaa jostai "miten niin juuri?". annan nyt vaa neuvon et jos et oikeesti asiasta o varma tai edes tiedä ni älä tu hikoilee ja kun vaan kirjotin että siitä juuri uutisoitiin ja niin myös tehtiin =#"%(! joten me muualle mussuttaa okei
     
  13. Amstrad

    Amstrad Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2007
    Viestejä:
    210
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  14. Kolm3

    Kolm3 Member

    Liittynyt:
    01.04.2008
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No vittuuks sä mulle mussutat vielä?? Onks sul vähä vitust liikaa dorkaa kotelos? Mähän varmaan sen mun postaaman uutisen oon kirjottanu? ei kevät mikä täti! kiitos.. ja anteeks kaikille kielenkäytöst..
     
  15. Amstrad

    Amstrad Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2007
    Viestejä:
    210
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hahah. Eiköhän se lähteny siitä että mä en ollu tienny että MS suunnitelee taas Blu-rayta, ja sitten sä kekseit ne "itke vähä?" tai "mult saa nenäliinoi" niin kovana poikana että. Vitun stadilaiset... "onks vähä dorkaa kotelos?"... ei vittu opettele sä puhuun ja vie noi sun joujoudorkas vittuu. Ketä sanoi, että mä väitin sun kirjottaneen sen postin vitun vajukki.

    XIIS VOI KHEVÄT MIKÄ TÄTIX!!!
     
  16. Kolm3

    Kolm3 Member

    Liittynyt:
    01.04.2008
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mikhä pelle xD etkö oo saanu lapsena tarpeeks tissiä? JA mä alotin vineemisen vai? kirjotin asiallisen kommentin joka perustui uutiseen että sitä blu-raytä suunniteltais. Joten sä voit lopettaa. ei sun tarvi saada sitä viimist sanaa vitun rotta. Mut jos ihan pakko on ku sul on ollu niin heikko lapsuus sitte nii.. Mut jos haluut riitaa haastaa ni tuleppa haistamaa raitist ulkoilmaa nobo? Ei vois mitää naurettavampaa olla ku haastaa jossai foorumil *D

    PS. Ei lähelläkään "stadii"
     
  17. lion22

    lion22 Regular member

    Liittynyt:
    18.10.2007
    Viestejä:
    613
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voisitte lopettaa, ette kummatkaan erityisen järkeviltä kuulosta...enemmänkin lapsellisilta.

    "Xbox 360:lle tulee ihan samat pelit kun PS3:llekkin, mutta Xbox 360:lle tulee vaan enemmän. Niin ja, jotkut Formula Championshipit ja Final Fantasyt voidaan heti jättää pois..."
    Tietenkin voidaan unohtaa myös Gran Turismot, Kill Zonet, MGS:t ja muut viimeistään syksyllä tulevat yksinoikeudet...ja muistaa kaiken maailman "Xbox 360:lle tulee vaan enemmän"-fraasit: Tietenkään se pelien tulva ei välttämättä tarkoita laadullisesti parasta.

    No, aivan sama, olen tyytyväinen omaan konsoliini ja se riittää.
    Tosin nykyään Xboxin ja PS3:n valinneita on Euroopassa saman verran, huolimatta 18kk-etumatkasta ;D



     
  18. Kolm3

    Kolm3 Member

    Liittynyt:
    01.04.2008
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    täysin oikeessa olet..
     
  19. Amstrad

    Amstrad Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2007
    Viestejä:
    210
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mun sanoja toistelet. No joo eihän se nyt ihan noin ole. Itsellä on ollut mielessä PS3:n osto, Xbox 360 modattu joten siihen voin pelit ladata, ja PS3:n yksinoikeuspelit (MGS4) ostaa sitten ihan aitona. Ja samalla myös tulisi Blu-ray formaattiin siirtyminen tehtyä. :p
     
  20. Joohanh

    Joohanh Member

    Liittynyt:
    05.02.2008
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse olen tasan ostamassa xboxia, sillä aion konsolillani pelatakin. Aion käyttää sitä myös DVD elokuvien katsomiseen, johon se sopii myös varsin erinomaisesti.
    Enkä aio odotella +2 vuotta että konsolista saataisiin parempia tehoja irti, kun boxilla niitä saadaan nyt. Muutenkin kolmas xbox julkaistaan parin vuoden sisällä, jolloin se jättää taas sonyn jälkeensä.
    Ps: Jos flamettaa aiotte, niinkuin tällä sivulla, niin kannattaa edes yrittää kirjoittaa sivistyneesti ettei näyttäisi ihan niin pelleltä.
     
  21. McTre

    McTre Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2008
    Viestejä:
    490
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    heh. pitäs heittää jotaan PS3 fanipoika-läppää niin sais myllyn pyörimään...

    Onhan se kiva kun saa heittää sen kalliin ELiten roskiin josta on saanu vaivalla etittyä sen Falcon emosen mallin, jotta sillä nyt pääsis pelaamaan edes sen 2 vuotta. Sitte nakkaat sen roskikseen, koska kukaan ei sitä käytettynä tahdo ostaa, tuki katkeaa jo hyvissäajoin ennen uuden tulemista.
    Olis tuo M$ ees sen verta kiva, että jättäs tuen vaikka ohjaimille.
    Sitä en vielä ole keksinyt miten kolmospleikkarilla ei voisi pelata...

    Kyllähän sillä vissiin DVDleffojakin voi katsoa. No gigantista saa muutamalla kympillä paremman soittimen... Ainakin sellaisen mikä pitäisi siedettävää ääntä.
    Ja taasko siihen on pakko hommata se surkea ja sikahintainen kaukosäädin ? Itse sen vanhaan boxiin pitkinhampain ostin.
    Kyllä petyin siihen edelliseen laatikkoon niin pahasti ja mikrosoftia vihailen jo valmiiksi, että kyllä tuo PS3 tuli hankittua aika tuoreeltaan. Arvasin oikein mitän tässä tulee käymään, Wii tämän erän toki vie, mutta ympyräboxi häviää pahasti, mutta mikkisoftahan pyöräyttää uuden koneen kentälle ja saa sitä sitten myytyä.

    Halolla päähän....

    -xbox, PS1, PS2, PS3, PSP, GameboyColor, Sega Megadrive ja PC jossa Mandriva.
     
    Viimeksi muokattu: 19.05.2008

Jaa tämä sivu