1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Elite vs. PS3

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi lion22 28.12.2007.

  1. Paakeri

    Paakeri Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2006
    Viestejä:
    226
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo korjaantuu vaihtamalla teemaa ja/tai taustakuvaa, valinnanvaraa runsaasti.
     
  2.  
  3. Amstrad

    Amstrad Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2007
    Viestejä:
    210
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eise XMB selaus silti muutu.
     
  4. Paakeri

    Paakeri Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2006
    Viestejä:
    226
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No mutta se tumma tausta häipyy, sitähän tossa moitit.
     
  5. Amstrad

    Amstrad Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2007
    Viestejä:
    210
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "PS3:n XMB ei miellytä minua vaikka onkin muistaakseni hyvää arvostelua saanut." Jos et osaa lukea.
     
  6. kakka104

    kakka104 Member

    Liittynyt:
    16.03.2008
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    PS3 kaikki hommat kusee
     
  7. lion22

    lion22 Regular member

    Liittynyt:
    18.10.2007
    Viestejä:
    613
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaikka mua Sony-fanboyksi nyt haukuttaisiin(tai oikeastaan kehuttaisiin):
    Jos joku kusee tässä, niin X360. Sen voin sanoa.
     
  8. Amstrad

    Amstrad Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2007
    Viestejä:
    210
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei nyt ihan noinkaan.
    Eikä myöskään noinkaan. :)
     
  9. Heksamies

    Heksamies Member

    Liittynyt:
    02.11.2007
    Viestejä:
    98
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eihän tässä nyt kumpikaan konsoli kuse vaan suvaitsevuuden puute sinun puoleltasi. Sanoisit edes tyyliin että "Kyllä Boxikin on ihan hyvä pelikone, mutta pidän enemmän Pleikasta, sen ominasuuksista ja pelitarjonnasta"
     
  10. Paakeri

    Paakeri Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2006
    Viestejä:
    226
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "Liian jotenkin tumma ja synkkä tausta" jos ei järki pelaa
     
  11. Fantti

    Fantti Member

    Liittynyt:
    22.09.2007
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ihan ekaksi, tuli mieleen eräs kysymys ihan ilman mitään kiihkoa kummankaan konsolin paremmuudesta koska mulla on molemmat ja en katso tarpeelliseksi pistää niitä paremmuusjärjestykseen.

    Eli sellasta että mitä lion22 tuntisit mielessäsi jos paras kaverisi ilmoittaisi ostaneensa Xbox 360 Eliten ja siihen läjän pelejä? Entä mitä vastaisit hänelle kun hän pyytäisi sinut luokseen kylään ihastelemaan konsolin suorituskykyä ja pelivalikoimaa?

    Saman kysymyksen voi toki jokainen fanaattinen X360 käyttäjäkin esittää itselleen muuttaen kamunsa ostoksen pleikkariksi.
     
  12. lion22

    lion22 Regular member

    Liittynyt:
    18.10.2007
    Viestejä:
    613
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ihastelisin paria hienoa peliä, katsoisin ja pelaisinkin vähän, mutta ajattelisin silti että olisin ostanut mieluummin PS3:n. En ole sellainen tyyppi joka kehuu kaikkea mitä itse on ostanut, vaikka omaa ostostani parempana pitäisin.

    Enkä ymmärrä miksi pitää verrata konsoleiden TEHOJA(vai sitäkö suorituskyvyllä tarkoitit?) - kaikki tekee silti sitä mihin on tarkoitettukin, ja pelit näyttää ihan yhtä hyviltä. Pelivalikoimasta: Mulle se pelivalikoima on aivan sama, koska vaikka Xboxille löytyy paljon pelejä, ne on osa jotain ei-kiinnostavaa lajityyppiä tai tusinakamaa. Eikä edes Halot pahemmin kiinnosta. Enemmänkin kiinnostaa Gran Turismo, GTA IV, CoD4 ym.
     
  13. Amstrad

    Amstrad Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2007
    Viestejä:
    210
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Xbox 360:lle tulee ihan samat pelit kun PS3:llekkin, mutta Xbox 360:lle tulee vaan enemmän. Niin ja, jotkut Formula Championshipit ja Final Fantasyt voidaan heti jättää pois...
     
  14. DCCD

    DCCD Guest

    Itse kyllä olen enenmmän PS3 puolella. PS3 pelit (yksinoikeus) ovat aika paljon japani tyyliin suuntautuvia. Xbox 360 on kyllä erittäin hyvä konsoli, mutta omistan jo PC, ja aika usein monet Boxin pelit on tulleet myös PC:lle. Aikanaan PS2 jak and daxter ja Crash Bandicoot ajoivat minut ostamaan PS2, mutta edelleen PC on paras FPS peleille. Tämähän on ihan minun mielipiteeni, mutta pidän Boxin ostoa aika turhana, sillä omistan jo PC:n ja vielä Windowsin, mutta jokaisella omat mielipiteensä :)
     
  15. Ace_365

    Ace_365 Regular member

    Liittynyt:
    17.07.2006
    Viestejä:
    456
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin, jokaisella ei vaan satu olemaan semmoista n. 2000€ maksavaa peli-pc:tä jolla pyörisi Assassins Greedit ja muut uudemmat pelit hyvin.
    Olen samaa mieltä kanssasi tuosta että PC on paras FPS- pelien pelailulle JOS omistaa hyvän pelitietokoneen.
    Konsolitkin ovat kyllä koko ajan ottaneet FPS-pelien pelattavuudessa kiinni PC:tä, mutta eipä hiirtä ja näppistä kyllä voita mikään noissa ympyröissä.
     
  16. Scorpiozx

    Scorpiozx Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2007
    Viestejä:
    193
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Totta hiiiri ja näppis ovat voittamattomia :p... Ja eipä semmonen peli pc nyt 2000€ maksa... Keksu yksikkö joka pyörittä uusinpia pelejä medium-high graffoilla maksaa sen 700€-800€ ja näyttö tomohon päälle niin se on sitä 1000€ luokkaa... Heiman pilkun viilausta ;)
     
  17. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2008
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    PS3:lle tulee ihan samat pelit kun Xbox 360:lle, mutta PS3:lle ei tule niin paljon kuraa. Ja kaikki FPS räiskinnät voi heti jättää pois, niitä pelataan ainoastaan tietokoneella.
     
  18. Ace_365

    Ace_365 Regular member

    Liittynyt:
    17.07.2006
    Viestejä:
    456
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Perustelut ylläolevaan kiitos?
    X0:lle on julkaistu paljon enemmän pelejä kuin PS3:lle niin kai siihen joukkoon vähän huonompiakin pelejä mahtuu. Odota vaan niin kyllä alkaa pleikallekkin ihan samoissa määrin ilmaantumaan noita huonompiakin pelejä.
     
    Viimeksi muokattu: 28.03.2008
  19. Bilrix

    Bilrix Member

    Liittynyt:
    21.02.2004
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minä en halua liittyä koko konsoli sotaan, mutta kerron oman kokemukseni Boxin ja PS3:n välillä.

    Olen omistanut itse vain ja ainoastaan Playstation konsoleita ja siten päädyin myös PS3:een boxin sijasta.
    Tähän tulokseen tulin, kun kartoitin omat tarpeeni ja mieltymykseni.

    Ohjain
    -Itselleni on sopinut aina Playstationin ohjain loistavasti käteen. Boxilla taasen pelattuani en saanut ohjainta tottelemaan millään kunnolla.
    Tämähän on taas selkeästi tottumis kysymys, joten nämä pisteet jaetaan molempien konsolien kesken.

    Pelit
    - XBoxilla on kovia pelejä johtuen sen markkina tilanteesta. PS3 alkaa vasta nyt olemaan varteen otettava pelikonsoli. Ps3:n pelien kehitys on vielä "lasten kengissä" eikä kukaan ole vielä saanut siitä kaikkea mahdollista irti. Uskoisin asian olevan näin, johtuen samasta asiasta PS2:en kanssa. Graafisesti pelit ovat kehittyneet paljon vuosien saatossa.
    En tiedä onko Boxilla näin vain onko jo "kehityksen katto" jo saavutettu.
    Joten aika näyttää mihin mennään tästä eteen päin.
    Tällä hetkellä boxi johtaa peli osastoa reilusti laajemmalla peli valikoimalla.

    Grafiikka
    -En osaa sanoa onko tuolla grafiikalla loppujen lopuksi suurta merkitystä pelien pelattavuuden osalta. Minua tämä seikka ei saa valitsemaan konsolia. Molemmilla konsoleilla grafiikka on häikäisevää ja tämä ei ole kuin täydellisille kultasilmille ongelma, mutta tästä plussat boxille.

    Lisälaitteet
    -Hmm... Itse olin tyytyväinen, kun lykkäsin konsolini seinään ja napsautin virrat päälle, niin kone yhdisti sen suoraan nettiin langattomasti. Hieno juttu. Selaimet löytyy ja kaikki on siltä osin kunnossa. Boxille langaton liitäntä verkkoon on lisävarusteena? Noh sekin on kuitenkin korjattavissa. Boxilla on kehujen mukaan parempi tarjonta onlinessä, kun PS3:lla. Tämä on kyllä niin totta, kun vaan voi olla. Playstation väki on kuin ampunut itseänsä jalkaan tällä verkkotarjonnan rampauttamisella. PS2:lla tänä touhu oli säälittävää.
    Miksi tämä lokalisointi on jakanut PS3:n online kaupan kolmeen eri osaan joissa tarjonta on täysin erinlaista. Voi perkele niiden kanssa. Onneksi voi tehdä accountit sekä japanin, että amerikan kauppoihin ja latailla sieltä kiinnostavat demot ja videot.
    Noh nämäkin on taas täysin arvosteltavissa sen mukaan mikä on tuotteiden tarve.
    Soittimena PS3 taitaa viedä voiton BD levy soittimena. Molemmat varmaan toistaa DVD-lätyt ja CD:t moitteetta.

    Konsolien modattavuudesta en halua edes puhua, koska tämä touhu on aika marginaalista. Joten tämä voi olla tietysti jollekin tarpeellista ja silloinhan on vain siitä kysymys mitä haluaa.
    Modatun Boxin isolla kovalevyllä ja purkkavirityksillä tai PS3:en linuxilla.
    Minulle näillä ei ole merkitystä

    Kestävyydestä ei varmaan tarvitse edes erikseen mitään kirjoittaa. Tämä oli myös yksi minun valintojen kriteereistä. Vielä on paha sanoa miten PS3:n kanssa tulee käymään verrattuna falcon boxeihin, mutta selkeät merkit ovat ilmassa ja se ei lupaa hyvää Xboxille.
    Itsellä on paljon kavereita joilla on Boxi ja kyllä houkutteli nämä verkkopelit ja muut lisä härpäkkeet, mutta uskon pistäneeni rahat tulevaisuuden tekniikkaan. Toivotaan, että näin käy.
     
  20. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2008
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siinäpähän tulee jos on tullakseen. Tarkoituksena oli kritisoida Amstradin viestiä, jossa väitetään että enemmän pelejä on automaattisesti parempi asia. Lue ajatuksella se minunkin viestini uudestaan.
     
  21. Jaussi

    Jaussi Regular member

    Liittynyt:
    25.12.2006
    Viestejä:
    128
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aivan, pienellä maalaisjärjellä voi päätellä että jokaiselle konsolille tulee enemmän ns. sekundatavaraa kuin A-luokan pelejä, ja vaikka jollakin konsolilla olisikin näitä B-luokan pelejä enemmän, niin sehän ei yhtään huononna kyseisen konsolin A-luokan pelejä.

    Ja mitä tulee noihin kinasteluihin siitä minkä tyyliset pelit on parhaita.. Makuasia sano koira kun pallejaan nuoli. Itse ostan PS3:n joskus kesän jälkeen koska Final Fantasyt, Ratchet & Clankit, God of Warit ja Metal Gear Solidit sattuu olemaan lempisarjojeni top 5:ssä, ja näiden pelien jatko-osia/jatko-osa tullaan näkemään yksinoikeudella PS3:lla. Mutta en ala silti haukkumaan Xbox 360:aa, en kieltäytyisi siitäkään, enkä näe syytä miksi minun pitäisi sitä alkaa dissaamaan ihan vaan sen takia kun itse olen hankkimassa sen "kilpailijakonsolin". Jos rahaa riittäisi niin tottakai ostaisin molemmat, mut kun opiskelijabudjetilla ei paljoa tuhlailla.
     

Jaa tämä sivu