1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Elisa kotiboksi ja nintendo DS

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi samsakko 09.07.2010.

  1. samsakko

    samsakko Member

    Liittynyt:
    17.07.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni on tuo kaikkien "rakastama" elisa kotiboksi modeemimöhkäle ja yritin saada nintendo DS:än nettiin tämän kautta. Kotiboksin pohjalta löytyy WPA avain, mutta ei WEP:iä vaikka kotiboksin tuotesivulta löytyy teksti, että siinä saisi WEP, WPA ja WPA 2 salauksen. Noh, en löydä sitä WEP:iä mistään ja DS tukee vain WEP:iä.

    Osaako joku reilu henkilö kertoa mistä mahtaisin WEP:in löytää ja mistä sitä voi muokkaa.

    (pahoittelen jos tätä on kysytty jo aiemmin)
     
  2.  
  3. okuttaja

    okuttaja Member

    Liittynyt:
    14.07.2010
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    onko se sama modeemi kuin elisa viihteen modeemi. meillä on meinaan se ja siinäkin on wpa2 , wpa , wep salausjärjestelmät mutta wpa 2:han on se turvallisin. vaikka ds:ssän saa vain wep salausjärjestelmään , niin pidän sitä silti turvallisimmassa wpa2 salauksessa
     
  4. samsakko

    samsakko Member

    Liittynyt:
    17.07.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin onhan se turvallisin. Löysin tosin ongelman ytimen. Jos tahtoo kotiboksin salauksia muuttaa niin joko oma elisan tai oma saunalahden kautta niitä voi säädellä. riippuu kummasta on hankkinut sen.
     
  5. raven0ak

    raven0ak Regular member

    Liittynyt:
    24.07.2010
    Viestejä:
    277
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyll DS:ää saa wpa saluksenki

    internet-> connection settings-> advanced setup

    connection 4-6 tukee kehittyneempiä salauksia
     
  6. mikueli

    mikueli Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    509
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    alkuperäinen ds ei tue muuta kuin wep salausta, ds lite ei tietääkseni myöskään tue muita kuin wep salauksen, mutta dsi tukee wep ja wpa salausta(wpa2 en ole varma) itse olen omistanut kaikki nuo laitteet ja luulen tietäväni tämän.. en sitten tiedä onko noihin aiempiin ds konsoleihin tullut joitain päivityksiä mutta ainakaan ennen niitä ei ole pystynyt edes päivittämään?
     

Jaa tämä sivu