mun mielipiteeni on se että suurinpiirtein kaikki niin sanotut tosi tv sarjat alkaa olla kulahtaneita. Eipä maikkarilta juurikaan enää tuu mitää järkevää katottavaa. Kaiken huippuna voisin mainita ohjelman sillä silmällä...huoh, vahingossa tullu vilkastua
siis mun mielest suomen telkkukanavat, etenki kolmoin ja neloin alkaa menee tosi köyhiks. kaikki ohjelmaideat varastetaa ulkomailta ja niist tehää aivan älyttömän surkeita.
Suuri Seikkailu meneti hohtonsa kun Valkeapää lähti. Erityisesti tämän ja viimevuotinen SS ovat olleet surkeita enkä ole tämänvuotista ekan jakson jälkeen katsonutkaan.
No joo, kyllä se niin on että tämä Seikkailu on päätös pisteesen tullut. Suuren Seikkailun laatu on romahtanut alas kuin mutavyöry. Homma on pelkää näyttelemistä. Siis miksi ohjelman nimessä edes esintyy sana -seikkailu-, jos kerran noin joka toinen päivä ollaan keskellä Hämeenlinnaa pukeutuneena naurettaviin keskiaikaisiin asusteisiin?
Pakko kyllä myöntää, että paljon on vaikuttajia saatu mukaan, mm: Osama Binladen, Kalanti George W Bust, Washington Saddam Hussein, Putka Abdul (The Mad Arab)Alhazred, Yoggoth Matti Nykänen, Keskusvankila Hannu Karpo, Ajankohtaisohjelma Jeesus Kristus, Jerusalem Eli kyllä tosta vielä jotain tulee =)
Oletteko ajatellut kuinka paljon MTV3:n ohjelmapäälliköt antaa arvoa näille tyhjänpäiväisille adresseille sun muille huuhaa-vetoomuksille, ei varmaan paskan vertaa. Tälläkin ohjelmalla tuntuu katsojia riittävän vaikka ei kovin laatua tunnu olevan. En tässä mitenkään puolustele sarjaa joka minunkin mielestäni on aika kehno, mutta olenpa keksinyt ratkaisun miten välttää tämä liirumlaarumi, kikka toimii varmasti vaihtamalla kanavaa! Muistakaa ettei ole teidän pussistanne pois vaikka MTV3 näyttäisi Sahattuja Elimiä 24/7, eli huonomminki voisi mennä. (Kaikesta näköjään nykyihmisen pitääkin valittaa)
Toi kanavan vaihto ei vaikuta mun mielipiteeseen mitenkään... Mun puolesta tommosta paskaa ei pitäis näyttää missään eikä milloinkaan...
Jos haluatte makeat naurut kannattaa katsoa myös Suomalaista Sillä Silmällä -ohjelmaa. Voi herranjestas! Tässä taas esimerkki huonosta ohjelmasta. Kaameaa katsottavaa.. Ohjelmasta on yritetty tehdä formaatin mukainen todella kaamealla toteutuksella. (Tosin kaikissa ostetuissa formaateissa on sama juttu)Juttu näyttää jo säälittävältä: Nämä 5 homomiestä hölkkäämässä olohuoneen sohvalta oven luokse ovikellon soidessa.. Ei voi muuta sanoa kuin että: Huhhuh.. Eikö parempia ideoita olisi ohjelman tekemiseen?!
Nyt sitten finaalijakson jälkeen: Finaali ei voi enää tippua yhtään alemmas. Huiskitaan miekoilla puthesta ylös nousevia kurkkuja Hämeenlinnan keskustassa, huutavien ihmisjoukkojen ympäröimänä ja vielä keskiakaisissa puvuissa. Huh huh
Itse kyllä katsoin jokaikisen SS:n lähetyksen. Vaikkakin tämän vuoden seikkailussa oli paikoitellen aika reilustikin farssin piirteitä (kilpailijoita menee ja tulee, sääntöjä tulkitaan ympäripyöreästi) niin kyllä se kokonaisuudessaan oli ihan katsottava. Ja ehkäpä MTV ottaa opikseen tästä vuodesta ja tekee ensi vuoden SS:stä taas aiempien vuosien kaltaisia. Kun otetaan toteutustapa vaikka vuoden 2003 tai 2004 seikkailusta ja kilpailut tämän vuoden seikkailusta, pitäisi tulla kisa, joka on mielenkiintoinen ja tasapuolinen. Tämän vuotinen SS oli selkeä harppaus lähemmäs sitä, että naisellakin oli mahdollisuus voittaa kisa. Kari nyt vain sattui (tuurilla) olemaan Päiviä parempi