Edulliset 19" littunäytöt

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Turmio 11.09.2006.

1. Wildemar

Wildemar Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  2.  
  3. temee99

temee99 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No nuita topikkeja lukiessa tulee siihen tulokseen ettei ikimaailmassa kannata ostaa lättyä jos meinaa pelata esim CS:ää?
    Sen verran antaavat puukkoa TFT:stä.
    Itse olen kyllä ymmärtänyt sen että on siinä myös parempiakin puolia CRT:hen verrattuna. Silmät eivät ainakaan rasitu niin herkästi pelattaessa ja tämä on aika tärkeää ainakin mulle :)

4. Wildemar

Wildemar Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse pelaan tunteja päivässä RTCW:tä, COD UO:ta ja COD 2:sta...en kyllä vanhaa Nokian CRTeetä kaipaa. Värimaailma ja kontrasti aivan eri luokkaa...suorastaan kauniita noi pelit, eikä käy silmille. Häntimistä enkä mouselagia ole tässä huomannu.

5. jontsu00

jontsu00 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. temee99

temee99 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aika hyvä tuo kontrasti ja katselukulma. Tuohan vaikuttaa paremmalta kun Benkku jota kattelen..

7. Lamarr

Lamarr Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Yleispätevästi vaikuttaa siltä että mitä kalliimpi malli, sitä suuremmalla varmuudella mukana ei tule DVI-D kaabelia. Se jos mikä olisi kiva lisä koska ne eivät ole kaapeleiden halvimmasta päästä.

8. jontsu00

jontsu00 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin on,kaverillani samanlainen pelikäytössä.
    Hyvin on tuntunut passaavan siihen tarkoitukseen.

9. temee99

temee99 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oletko lukenut yhtään testiä tuosta LG:stä? Yleisesti ottaen tuo korealainen LG ei mulla ole vakuuttanut ainakaan muissa laitteissa laadullaan...
    Ei nimittäin ole hyviä kokemuksia DVD soittimista siksi vähän skeptikkona :)

http://fi.alatest.com/Monitors/LG+L1932P-SN+Silver/pro-reviews/

Ei tuota testeissä ole ihan huonoksi arvosteltu jos pojot 89/100.

Viimeksi muokattu: 09.10.2006
  10. epnm

epnm Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikähän tuossa dvi-kaapelin mukaan laittamisessa on niin vaikeata. Olen katsellut tässä ostavani 19" laajakuva-tft (BENQ FP92W)

Benqin omilla sivuilla lukee seuraavasti:
    Accessories ([bold]included[/bold]): [bold]VGA[/bold] and [bold]DVI[/bold] cable

mutta sitten taas netstream.fi, tietokonekauppa.fi ja monella muulla sivustolla lukee, että pelkkä vga-kaapeli tulee mukana. Minnekkähän näissäkin tapauksissa tuo dvi-kaapeli jää, jos se kerta valmistajalta lähtee pakettiin mukaan? Vai onkohan se tarkotuksella jätetty pois, jotta asiakas joutuu ostamaan samalla dvi-kaapelin lisäks, joka tuo taas lisärahaa myyjälle?!?

11. jontsu00

jontsu00 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo näyttö tuli tuossa toissapäivänä ja hyvältä vaikuttaa mitä nyt olen Cod2,bf2 ja splinter celliä sillä pelaillut ja tuntuu että peli pyörii paremmpin kun vanhalla 15" litulla, myös veljeni sanoi näin.
    Se joka jää jälkeen on korkeintaa kone tällä hetkellä, koska uusi kone ei ole vielä tullut jolle tuo näyttö ostettiin.
    Taustavalo paistaa mustalla taustalla hiukan ylä- ja alakulmasta, mutta tämä ei minua ainakaan häiritse.
    Tuossapa vielä kuva näytöstä
    http://i91.photobucket.com/albums/k282/Jontsu00/img003.jpg
    Veljeni jotain musiikinteko ohjelmia taustalla päällä..

Viimeksi muokattu: 12.10.2006
  12. Pume

Pume Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kylläpä muuten ainakin minun mallistani löytyy. Löytyi myös yksi kuollut pixelikin keskeltä ruutua, mutta sepä ei meikä poikaa häiritse WoW:ia pelatessa. On näyttö palvellut tosi hyvin nyt jo n. puoli vuotta. Suosittelen.

Jaa tämä sivu