1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

E-Ville.hk?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi JeiL 22.09.2007.

  1. oappi

    oappi Guest

    Puhutaankohan nyt edes samasta e-ville.hk verkkokaupasta... Ite olen venannut 3vkoa pikalähetyksenä lähetettyä pakettia ja asiakaspalvelusta ei kuulu kuin automaatti viestejä.

    Kuullostaa "erittäin luotettavalta".... Seuraavaks pitää varmaan miettiä rikosilmotuksen tekemistä, kun ei mitään kuulu... ei edes sitä että tutkivat asiaa tms. Ymmärrän kyllä etten ole ainoa asiakas, mutta että viikko menee näin yksinertasen asian selvittämiseen. En voi todellakaan suositella. Seuraavalla kerralla tilaan joko pulju.net:stä tai mulletoi:sta joista kummastakin tulee tavarat perille ja mulletoista voi jopa itse käydä hakemassa... tarjoisivat tuolla e-villessä jotain KURIIRIA (dhl, ups) jos posti näin huonosti saa perille... enkä näköjään ollut ainoa tässä ketjussa.
     
  2.  
  3. JeiL

    JeiL Regular member

    Liittynyt:
    04.08.2005
    Viestejä:
    178
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No minun Diel rocin MP4 soittimesta näyttö meni hajalle aika helposti, ei ollut kuin pieni kolajdus siihen (oli taskussa) ja sen jälkeen näyttö sekaisin (ei säröä kumminkaan). Mutta se kuitenkin oli oma vikani, ja oisin saanut uuden soittimen (tai en muista oliko pelkkä näyttö) niin kympillä, jos oisin lähettänyt vanhan takaisin.
     
  4. oappi

    oappi Guest

    Tuote tuli perille. Kuusiviikkoa kesti pikana... Näitä tietenkin sattuu, mutta maileihin saisi kyllä vastata nopeammin kuin viikossa, jonka jälkeen viestejä alkoikin tulemaan ihan asiallisella nopeudella. 2.5/5 antasin, koska:

    + Tuote tuli perille ja oltiin lähetetty samana päivänä kun tilaus tehty.
    - Tosin pikana 6 viikkoa on aika pitkä kun luvataan (ei pikana) 1-2vkoa
    + Asiakaspalvelu oli ystävällistä
    - Viikko meni ensimmäisen asiakaspalveluun lähetetyn viestin vastaamiseen joka oli niinkin yksinkertainen kuin onko paketti lähetetty ja mukana vaaditut tiedot.
    - Väitettiin että saisin seurantakoodin, mutta sellaista en koskaan saanut.
    + Tarjottiin jo mahdollisuutta lähettää toinen tuote hukkuneen tilalle (nojoo tuotteella oli kyllä vakuutus, mut kuitenkin jotenkin tuntui etteivät olleet huomioneet sitä).
     
  5. apek

    apek Regular member

    Liittynyt:
    15.01.2007
    Viestejä:
    567
    Kiitokset:
    46
    Pisteet:
    38
    Yhden kerran olen E-Villen verkkokaupassa asioinut. Ostin viime kesänä Novo 1220 puhelimen.

    Tuote tuli nopeasti, reilu viikon päästä tilauksesta.

    Tuote oli oli sut'koht toimiva tekele. Jämäkkä peli metalli kuorineen. Mutta auttamatta liian hidas käyttöjärjestelmä. Lisäksi puhelin hajosi muutaman kuukauden käytön jälkeen, vaikkei se ollut koskaan esimerkiksi tippunut maahan. Takuu olisi tietenkin ollut 6kk, mutten jaksanut vaivautua 45 euron takia lähteä takuu rumbaan.

    Tuotteesta ei siis jäänyt kovinkaan hyvä mielikuva, kerta se hajosi.

    Mutta itse kaupasta jäi kohtalaisen hyvä fiilis. Asiakaspalvelu toimi. Sain vastauksen sähköpostilla kysymääni kysymykseen vuorokauden sisällä. Tuote tuli nopeasti perille, sillä reilu viikko on nopeaa, kun puhutaan Hong Kong:sta tulevasta tuotteesta.

    Halpaa E-Villessä toki on, mutta ostaa kannattaa varauksella. Halvalla (Hong Kong) ei yksinkertaisesti aina saa hyvää.
     
  6. RiSuH

    RiSuH Member

    Liittynyt:
    13.01.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei kovin paljoa positiivista sanottavaa kyseisestä firmasta:

    28.11.2009 tilasin puhelimen

    05.12.2009 tilasin tarvikesarjan puhelimeen
    07.12.2009 tulee tieto että tarvikesarja on lähetetty
    16.12.2009 pistän kyselyä missä puhelin menee
    22.12.2009 laitan kyselyä tarvikepaketin sijainnista ja saan vastauksen seuraavana päivänä
    23.12.2009 tarvikepaketti tipahtaa luukusta
    23.12.2009 laitan uutta kyselyä puhelimen sijainnista koska 16.12 lähetettyyn kyselyyn ei ole vastattu
    30.12.2009 saan vastauksen että puhelin lähtenyt samana päivänä kuin tarvikepaketti eli 7.12. Pyytävät odottamaan ja palaamaan asiaan mikäli puhelin ei saavu 6.1.2010 mennessä, niin ryhtyvät toimenpiteisiin.

    07.1.2010 lähetän kyselyä missä ihmeessä puhelin menee kun lähetyksestä päivälleen kuukausi
    08.1.2010 vastaavat että Hongkongin posti on pahasti ruuhkautunut ja että postitusajat ovat _jopa_ 3viikkoa, pyytävät odottamaan.

    Eli siis tähänkään päivään mennessä puhelinta ei näy...
     
  7. MEGAZERO

    MEGAZERO Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2008
    Viestejä:
    303
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oon tilannu toistakymmentä kertaa tuolta. itse olen viime keväänä odotellut muistaakseni noin pari kk puhelinta.

    Risuh laita sinne sähköpostia ja kerro selvästi miten asiat on ja päviä määrät ja kuinka kauan olet nyt yhteensä odottanut. pistä siitä vielä että palvelu ei ole mielestäsi sitä mitä pitäisi olla.

    Toivottavasti ei mene enää kauaa.
     
  8. RiSuH

    RiSuH Member

    Liittynyt:
    13.01.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt puhelin ollut 6 viikkoa matkalla ja otin eilen yhteyttä asiakaspalveluun vaatien seurantakoodia mistä myöskin olin maksanut, mutten ollut sitä saanut.
    Totesivat että voidaan olettaa, kun näin pitkään mennyt, että puhelin on kadonnut matkalla. Lähettävät uuden puhelimen ja sen pitäisi saapua kahden viikon kuluessa.
     
  9. juki150

    juki150 Member

    Liittynyt:
    17.02.2010
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No hei miettikää nyt kiinaan on matkaa about 10000km ja sieltä ei varmaan tule suoria lentoja suomeen, niin kyllä se on kohtuullista että kestää. Olen tilannut liikkeestä nimeltä DealExtreme (hong gongissa sekin) monesti (20x) aina tullut perille nopeasti ja joulun aikaan vähän hitaammin. Miettikääs kaikki että hong kongin posti käsittelee varmasti satoja tuhansia lähetyksiä päivittäin joten ei se nyt niin nopeasti tarvitse tulla! Evillestäkin olen tilannut ja nopeaa myös!
     
  10. atte75

    atte75 Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vilellä ei toimi oikein takuu/asiakaspalvelu..2novoa ja 1.MBM Mobile FB8810 mennyt paskaaksi.huru äijä vastas joka kerta samalla tavalla:
    Moi!
    Kiitos viestistä.

    Mietin vielä, että onko tuotteella nyt mitään käyttöarvoa? Ajattelin,
    että jos on, voisimmeko ajatella sille jotain pientä lunastushintaa,
    vaikkapa 15e, jotta välttyisimme takasin postituksen vaivalta ja
    kustannukselta. Tämän lisäksi postitaisimme uuden tuotteen heti.


    Oli vika kerta kun kyseiseltä äijältä mitään tilaan,jättää myös kiperimpiin kysymyksiin vastaamatta!
    asiakaspalvelu/laatu =0
     
  11. MEGAZERO

    MEGAZERO Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2008
    Viestejä:
    303
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep. kaverilla oli muutamaviikko sitten ongelmia takuuasioiden kanssa myös.

    Ei tommonen peli vetele että maksetaan 15€ hyvitystä kun 50€ kännykkä menee rikki takuu aikana. Sama kun ei olis takuuta ollenkaan ja pudottaisivat niitä hintoja sen 15€, ei tulis väärinkäsityksiä siitä mitä "e-ville takuu" tarkoittaa.
     
  12. gigguli

    gigguli Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2009
    Viestejä:
    478
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos sen puhelimen lähettää sinne korjattavaksi, niin sitten ne korjaavat sen ihan ilmaiseksi. Tämä sinun kaveri ei todennäköisesti tehnyt niin, voin toki olla väärässä.

    Jos ei puhelinta lähetä sinne, niin ei kai ne nyt voi lähettää sieltä tänne uutta puhelinta ilmatteeks ilman mitään takeita siitä, että se puhelin on edes rikki. Edes nokialla ei mene niin, että sinne soitetaan ja sanotaan, että puhelin on rikki lähettäkää uus ilmatteeks.

    E-ville sitäpaitsi antaa alennusta uudesta puhelimesta, vaikka ei ole varma, että onko puhelin rikki. En oikeen ymmärrä tätä teidän pointtia...
     
  13. Dreamlore

    Dreamlore Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    1,381
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Niin siis, saat 15 euroa sekä uuden puhelimen. Tuohan kuulostaa ihan hyvältä.

    Ja kyllä sieltä Kiinasta tulee suoria lentoja Suomeen, sillä ei vaan ole yhtään mitään merkitystä.
     
  14. atte75

    atte75 Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ei minusta kuulosta,äijä ei ottanut ollenkaan huomioon kysymystäni tuotteiden lähettämisestä "takuuseen"
    Eli sellainen on paholais-ville
     
  15. gigguli

    gigguli Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2009
    Viestejä:
    478
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitenkäs nämä sinun tuotteet sitten menivät rikki??
     
  16. atte75

    atte75 Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ihan itsekseen,novot alkoi pätkii virtoja/lopetti lataamisen(kummassakin novoissa sama vika)MBM kosketusnäyttö lopetti toimimisen
     
  17. Dreamlore

    Dreamlore Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    1,381
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kaikkia ei vaan voi miellyttää. Jos sinua ei kiinnosta saada rahaa ja uutta laitetta pikimmiten, vaan haluat tuon vanhan lähettää toiselle puolelle maailmaa viikoiksi korjaukseen, niin kai jo kannattaa mennä itseensä.
     
  18. atte75

    atte75 Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    pointtihan on siinä ettei äijä edes kerro kuinka takuu asiat hoituu?
    ehdottaa vaan 15e hintaa uudelle kapulalle?
    jos itse ostat 500e puhelimen,olisitko valmis maksamaan takuu ajalla 200e että saat uuden?vai laittaisitko takuuseen?no kaipa tuohon 15e puhelimeen tulee uusi takuu?sithän saan taas uuden puhelimen 15e eli kohta on 100 kiinan ihmettä kaapissa mistä mikään ei toimi: )
    enkä ole täällä itkemässä,vaan kertomassa paskamaisesta kokemuksesta kyseisen verkkokaupan kanssa..kuhan noiden lelujen takuu on umpeutunut,niin en pieraisekkaan kyseiseen putiikkiin päin; )
     
  19. Pedag

    Pedag Member

    Liittynyt:
    12.12.2008
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Asiakaspalvelu on kyllä mennyt huonompaan suuntaan siitä mitä se joskus on ollut. Mutta tähänkin lienee syynä tilausten lisääntyminen..?

    Tilailin joku aika sitten kovalevysoittimen, joka hajosi melko pikaisen käytön jälkeen. Kun ilmoitin asiakaspalveluun asiasta, vastauksena tuli juurikin samanlainen hyvitysviesti kuin edellä on mainittu, tosin lunastushinta oli pienempi. Ensin ei ajatus paljon lämmittäny viallisen soittimen pitämisestä, mutta sitten kun ajattelin siltä kannalta että laitteen postittaminen takaisin maksaa lähes saman verran, joten hyväksyin "tarjouksen". Maksoin siis summan ja nyt odottelen uutta ja toimivaa soitinta.

    On sieltä tullut toimivaakin tavaraa. Jonkin verran olen sieltä tavaraa tilannut ja yksi kännykkä ja em. soitin ovat hajonneet piakkoin niiden saavuttua. Digikuvakehys (toimii vieläkin kuin unelma), novo 1060 ja 1090 ehjiä vieläkin, tosin vuoden käytön jälkeen eivät ole enää käytössä.
     
    Viimeksi muokattu: 07.03.2010
  20. MEGAZERO

    MEGAZERO Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2008
    Viestejä:
    303
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Terve

    Mietin jonkun halvan tabletin ostamista ihan vain nettiselailuun ja muuhun peruskäyttöön. Löysin E-villen nettisivuilta muutaman tabeltin linkki

    Mikä näistä olisi paras tai järkevin ostos?
    Onko muita järkevämpiä sivustoja?
    Kannattaako suosiolla tuommoiset halppis tabeletit jättää ostamatta?

    Kiiiitos! :)
     
  21. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Vähän mielipide juttuja taas, mutta itsekin tyhmänä joskus sorruin tuollaisen Novon hankintaan. Laitehan oli ihan pelkää sitä itteensä,vaikka olikin halpa. Silläkin rahalla olisi kuitenkin saanut 5 puolen litran leijonapulloa, joka taas on laatukamaa.

    Eli, yhteenvetona: Jättäisin ostamatta.
     

Jaa tämä sivu