Onko kukaan ostanut ja kokeillut näitä? ARITA DVD+R 8x -50kpl- PRINTABLE Minkä levykoodin se antaa? Kiitos etukäteen
Kaveri tilasi kun yllytin maanantaina 200kpl CD-R levyjä. Paketti tuli saman viikon perjantaina annettuun osoitteeseen ovelle (työpaikalle) kannettuna. Toisen spindlen kelmu oli vähän repeytynyt mutta levyt ok ja pakkaus muutenkin kunnollinen ja siisti. Tilasin nyt heti itse sieltä 300 CD-R levyä ihan vaan kokeeksi ja jatkossa noita DVD+R aihiota yms. vähän enemmänkin jos homma toimii. Niillä on Eestin puolella Saksalainen huolitsija ja Suomen puolella Keltainen Posti ja se näköjään on kai parantanut osumatarkkuutta pakettien perillemenossa. Nyt on kuitenkin vielä tulossa satsi cdrohlinge24:sta (100xCD-R + 400xDVD+R + koteloita) mutta kun niillä kestää 2-3vk, +verot niin ei ne pullotkaan aina auta jännitykseen. Katsotaan nyt, kerron takinkääntäjän kokemuksistani lisää tällä palstalla vielä.
Oikein. He myyvät vain tuota Ritekin merkkiä. Lainaus e-mailista dvdmedian kanssa: "Kaikki tavara on meillä suoraan ostettu Ritek Europe Euroopan keskusvarastosta. Emme osta muualta mitään muuta. Siksi ei ole myös niin laaja valikoima kun esim. nierle.de sivulla. Olemme myynyt muuta tavaraa myös mutta on ollut huonompi laatu - Ritekia on hyvä myydä kun laatu on hyvä ja se on tunnettu."
Eli dvdmedian hinnat sisältävät suomen ALV:n? Vai onko myynti ollut vielä niin vähäistä, että menee Viron prosenteilla?
Tuolta voi lukean muiden kokemuksia. Ei mikään susi mediakoodi ainakaan tuon perusteella. http://www.videohelp.com/dvdmedia.p...rder=Name&hits=25&search=Search+or+List+Media
Onko kukaan saanut fyysisesti rikkinäistä tuotetta? Tilasin levyjä, sekä kansia. Toimitusaika oli kyllä asiallinen, mutta paketissa oli kolme kappaletta rikkinäisiä kansia. Ei rahallisesti suuri menetys, mutta ottaako dvdmedia.ee täyden vastuun, että asikas saa tavarat ehjänä kotiin?
Tilasin noita DVD-R 4x printable 50kpl:n paketteja 6kpl. Näyttää olevan(Ritek G05). Ihan surkeita tuntuu olevan n.20 elokuvaa polttanut joista 3 näkyy hyvin, lopuissa on nykimistä elokuvan loppupuolella. Pienensin elokuvankoon 3,8 G:aan ja silti nykii.
Mulla on Aritan 8x levyjä ja niillä ei myöskään tee mitään. Olen 3 levyä kokeillut ja aina loppuu poltto kesken. Media on Ritek R03. Toinen levyistä poltti 2,8Gt ja siihen loppui, toinen meni 2,4 asti ja se siitä. Valitin noista, mutta pitäisi lähettää ne Eestiin ja jos he toteavat niiden olevan viallisia, ne korvataan. Mutta pelkään että ne jää kuitenkin minun kontolle, joten olkoon, pitää vaan kärsiä nuo. Tilasin Nierlestä tilalle levyjä Platinium merkkisiä ja toimii loistavasti.
Raymond, mikä dvd asema sulla on? Ihan vaan omaksi tiedokseni kyselen, kun mulla on muiden merkkien kanssa ollut ongelmia mun plextor 712A asemassa.
LG GSA-4081B ja firmis on päivitetty. Kaikenlaiset muut merkit on toiminut hyvin, paitsi nuo 8x aritan levytTotean vielä, että olen yrittänyt polttaa niitä 4x nopeudella.
Mullakin tuli DVDMediasta alle viikkoon. Arita 4x DVD+R levyt on toiminut hyvin, 100:n pakkauksesta n 80 poltettu, eikä ole ainakaan vielä tullut lasinalusia.
ai niin ja noi on JOKAINEN palanut 8x nopeudella, vaikka siinä lukee et 4x, eli ei todellakaan paskempia levyjä.
Spede5, mikä DVD asema sulla on käytössä? Oon suunnitellut ostaa pari pinoa noita samoja levyjä. Toisena vaihtoehtona houkuttaa noiden 50kpl bulk levyt. Pelottaa vaan tää mun plextor, kun tää on järkyttävän nirso levyjen kanssa.
Mulla on Nec ND-3500. DVD:t olen poltellut pääasiassa Shrinkillä, DVDDecrypterillä ja CloneDVD:llä. Mä voisin kuvitella et osa nirsoilusta vois johtua ohjelmistakin. Nero ei ainakaan ollu mun mielestä parhaasta päästä DVD:tten kanssa. Se kusautti mulla ainakin yhden Maxellin.
Tilasin tiistaina 1.2. ensimmäistä kertaa. Keskiviikkona 2.2 tuli viesti "Order new status: delivered" eli ilmeisesti paketti oli lähtenyt eteenpäin. Tänään 4.2 se sitten tuli kuriirin kainalossa ovelle. Kaikki tilattu tuli kuten pitikin, ainoastaan yhden 100 levyn spindlen muovit olivat hieman haljenneet pakkausteippivahvistuksista huolimatta. Nyt sitten toivotaan että levyjä saa poltettua ilman ongelmia.