moi minulla on video-ts muodossa olevia elokuvia koneella niihin pitäisi saada suomen kieliset tekstitykset ja polttaa dvd levylle mistä suomen kieliset tekstitykset saa elokuviin olen aloittelija
No jos nyt alotettaisiin siitä, että mistä nämä video_ts videot olet hommannut? Valmiisiin dvd levyihin tekstityksen saaminen on vaikeaa, jos ei mahdotonta. Jos olet kenties muuntanut avi tiedostot video_ts kansioksi, olisi tekstit pitänyt lisätä jo siinä vaiheessa...
moi olen imuroinut nuo video-ts muodossa olevat videot netistä missä ei ole suomen kielisiä tekstityksiä miten saisin nuo tekstitykset nuihin elokuviin
Selkkis. Helpommalla pääset vastaisuudessa kun imuttelet esim avi tiedostoja ja niihin vastaavat subit joltain sivulta. Sitten muunnat tiedostot convertxtodvd ohjelmalla. opas löytyy oppaat kohdasta... Tai sitten varmistat että video_ts tiedostot sisältävät tekstityksen valmiina. Tässä nyt kumminkin ongelmaasi sivuava toinen threadi. linkitilinkiti
moi miten muutetaan video-ts avi muotoon millä ohjelmalla mielellään helppo käyttönen ja ilmanen kiitos