1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD-soittimen kelkkaongelma

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Fujivaari 26.02.2010.

  1. Fujivaari

    Fujivaari Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2006
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Minulla on tallentava DVD-soitin Panasonic DMR-E55.
    Levykelkka ei suostu enää tulemaan ulos, ja näyttöön tulee teksti "SELF CHECK", joka jonkin ajan kuluttua sammuu ja tulee taas uudestaan. Lisäksi soittimesta kuuluu lonksumista, ikäänkuin se yrittäisi työntää levykelkkaa ulos. Soittimessa on levy sisällä.
    Mistäköhän tällainen ongelma voi johtua?
     
  2.  
  3. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Luultavasti levykelkan lukituksessa jotain hajoamassa,voi myös olla jotain roskaa rattaiden välissä.Myös ne muoviset hammasrattaat voivat olla kuluneet / vioittuneet.


    " Celf Sheck " pyytää jotain tarkistamaan,joku este / estää levykelkan avautumisen.??
     
    Viimeksi muokattu: 26.02.2010
  4. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,520
    Kiitokset:
    229
    Pisteet:
    93
    Kelkan mekanismin vaiheistus on heittänyt häränpyllyä.
    aba120 on oikeassa ja korjaaminen voi olla vaikeaa/kallista.
    Itse olen moisen operaation tehnyt kerran vastaavassa tilanteessa olleeseen messukoneena käytetylle 17" DVD/töllö -yhdistelmälle, ja kyllä siinä aikaa, tupakkia ja hermoja meni. Se onneksi tuli kuntoon vain rattaiston uudelleenvaiheistuksella.

    T: Vesku
     
  5. pezkale

    pezkale Member

    Liittynyt:
    04.03.2010
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ittellä oli kans juuri sama ongelma. Halpaa dvd soitinta en viitsinyt korjauttaa. Kalliiksi olisi tullut. Nyt soitin jo osiin purettu :)
     

Jaa tämä sivu