DVD-soitin tv-korttiin

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi spolk 05.11.2003.

  1. spolk

    spolk Member

    Liittynyt:
    05.11.2003
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mitenkä saan liitettyä DVD-soittimen tv-korttiin, jotta myös äänet kuuluisivat.

    Minulla on Hauppauge WinTV Express, VCR:n olen liittänyt tavallisella antennikaapelilla ja toimii OK. DVD soittimen Videopiuhan(se keltainen) liitän Hauppaugen Video In liitäntään ja hyvin toimii, tosin äänet on mono. Mutta ne DVD:n äänet? Ainut vapaa liitäntä äänille on mielestäni hauppaugen audio OUT, johon DVD soittimen audiokaapelit ei käy. En viittis alkaa ostamaan toista vahvaria, ku tää on yt kuiteskin tällanen "kakkossysteemi" lähinnä VCD:n tekoa varten.
     
  2.  
  3. Adder_78

    Adder_78 Guest

    Eikös se dvd -> vcd homma kannata tehdä pelkästään tietskalla... tuolla kaappaus systeemillä et kauhean hyvää jälkeä saa.
     
  4. spolk

    spolk Member

    Liittynyt:
    05.11.2003
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo olen kyllä tietoinen tuosta DVD_laadusta. Tarkoitus olisikin kaapata VCR:lta ja katsella DVD-elokuvia monitorilta. Kun noita soittimia on jo pari kappaletta, niin en viitsisi enää DVD asemaa koneeseen tunkea, koska aseman hankkiminen on pelkän DVD-rippauksen takia ahkeralle venäjällä kävijälle melko tarpeetonta.
     
  5. spolk

    spolk Member

    Liittynyt:
    05.11.2003
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No niin sain sen pelittämään. Tarvitaan vaan johto jossa 2KPL normaaleja RCA-plugeja + toisessa päässä 3.5mm:n jak(korvalappuplugi). Jostain syystä WINTV2OOO ei näyttänyt kuvaa vaan pelkän äänen Hauppaugen kanssa. WINTV32:ssa kaikki sitten toimikin hyvin
     

Jaa tämä sivu