1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD+R/RW ja PS2

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Rasher227 29.12.2002.

  1. Rasher227

    Rasher227 Guest

    Sain just uuden mod-shipin koneeseen (Magic 3) ja kysyn vain toimiiko DVD+R/RW pelit siinä vai olenko tehny virheen ostamalla DVD+R/RW polttimen?
     
  2.  
  3. Pehmis

    Pehmis Regular member

    Liittynyt:
    30.12.2002
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ensinnäkin toivottavasti se sun Magic 3 piiri on sininen.;)
    Vanhemmissa malleissa eivät ainakaan toimo +R levyt.-R asema olisi ollu parempi valinta.:)
     
  4. Rasher227

    Rasher227 Guest

    OK sain just toimimaan pelit, oli vain mun polttamisessa virhe. Huomaan että image filet ei toimi PS2:ssa jos polttaa sen DVD+R.
     
  5. Havoc

    Havoc Member

    Liittynyt:
    21.08.2002
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    yks juttu... jos ps2 peli on dvd:llä, niin se kannattaa varmuuskopioida -r levylle. oon kuullu jostain että ps2 ei lue +r(w) levyjä ollenkaan...

    jos oon väärässä niin oikaiskaa
     
  6. tomduud

    tomduud Guest

    Ainaskin DVD-elokuvat jotka on DVD+R:llä toimivat noin vuoden vanhassa PS2:ssa heittämällä. Jos joku on saanut dvd+r backupitkin toimimaan niin voisiko kertoa.
     
  7. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    +RW toimii kaikissa uudemmissa PS2:issa, +R toimii vain ihan viimeisen vuoden or so aikana tehdyissä PS2:sissa. Näin olen ymmärtänyt. -R ja -RW pelaavat käytännössä kaikissa (joskin käytetty media vaikuttaa jonkinverran) PS2-malleissa.
     

Jaa tämä sivu