1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD-R levyjen poltto ei onnistu

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi janolli4 20.10.2009.

  1. janolli4

    janolli4 Guest

    Eli minulla on koneena

    http://support.packardbell.com/fi/item/?sn=044079520118&g=2000

    ja polttava asema on _NEC DVD-ROM_RW ND-3530A ja firmware on 3.01 eli omasta mielestäni pitäis olla uusin?

    Kuitenkin niin DVD+R levyjen poltto onnistuu, mutta DVD-R levyt eivät millään onnistu ja minun pitäisi polttaa levy ps2:seen ja se toimii vain DVD-R merkkisten levyjen kanssa.

    käytän Traxdata 16x DVD-R levyjä ja + -merkkiset ovat myös saman valmistajan.

    Myös vielä se että formatoin koneeni vähän aikaa sitten ja silloin koin saman ongelman samojen levyjen kanssa mutta silloin firmwaren päivitys poisti sen vian.

    Vai onko windowsin uudelleen asentaminen poistanu entisen pävityksen? Miten tarkistan nykyisen firmwaren? Ja tietääkö joku hyvät ohjeet kuinka se tehdään?
     
  2.  
  3. friis

    friis Active member

    Liittynyt:
    25.02.2004
    Viestejä:
    1,203
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Firmware päivitykset eivät katoa windowsin uudelleen asennuksen mukana.
    Ongelma voi johtua siitä että DVD asemasi ei vain 'tykkää' Traxdatan - levyistä. Oletko kokeillut toisen merkkisillä levyillä?
     
  4. janolli4

    janolli4 Guest

    Siis näillä samanmerkkisillä levyillä olen ennenkin polttanut mutta nyt ei toimi
     
  5. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,078
    Kiitokset:
    1,201
    Pisteet:
    243
    Miten käytännössä ilmenee, että poltto ei onnistu? Tuleeko joku virheilmoitus?

    Voisit kokeilla, onnistuuko poltto pienemmällä nopeudella tai sitten kokeilla polttoa jollekin merkkilevylle, kuten edellä jo ehdotettiin.
     

Jaa tämä sivu