No ei tule muilla levyillä. Siis olen aiemmin toki testannut muilla merkeillä ja toimii moitteetta, mutta siis TDK:n levyt tuntuvat olevan herkkiä kuumenemiselle tms. Tarkempaa syytä etsiessä.
No mitäpä siihen enää sitten syytä etsimään. Paska aihio on paska aihio. Se ei siitä miksikään muutu vaikka sen voissa paistaisit.
Uusimman tietokonelehden 02/05 mukaan suurin osa printable levyistä ala-arvoisia. Eli asia varmistui, että levyt olivat kelvottomia
minulla on samoja ongelmia ollut aihioidenkanssa. ostin aiemmin aina kasan halvempia levyjä mistä nyt aina sattui mutta omistan ronkelin sonyn pöytä soittimen ja ei oikein tunnu ainakaan tdk:t ja fuji:t toimivan ollenkaan... maxelien kanssa ei ole ollut mitään häikkää kertaakaan joten muita en edes enään kokeilekkaan
No joo, noista ongelmista sen verran että itellä on kokemukset ollu sellasia et ainaki vanhempien dvd-soittimien kanssa on ongelmia. Etenki sony on erittäin nirso itse poltetuille levyille. Oon testannu n. 5 eri sonyn laitetta ja kaikissa ilmeni nykimis ongelmaa. ja jossain tapauksessa koko leffa jäi näkymättä. Mysteeri sillä niin denver, philips, united, jvc ja pioneer toisti levyt ilman ongelmia. Oon polttanu Msi ja lg polttavilla, joskus on käyny niin että kun on polttanu msi:n asemalla ni ei toimi, mutta sama toiminto lg:en asemalla antaa toimivan levyn. Käyttäny saman merkin levyjä testailussa.... Eli kyllä nuo ongelmat taitaa olla saman tapaisia ku oli aikoinaan ekojen cd-levyjen kanssa.
Tilasin nierlestä Ritekin levyjä TDK:den korvikkeeksi. Printable levyjä, 8x, Grade-A. Ovat toimineet moitteetta.