1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD poltto ohjelma PRKL !!!

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Tampulia 02.11.2009.

  1. Tampulia

    Tampulia Member

    Liittynyt:
    02.01.2009
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moikka.

    Kertokaas nyt millä ohjelmalla saan poltettua avi video tiedostot dvd muotoon että dvd soitin toistaa ne ?

    Aiemmin mulla oli entisellä koneella joku nero mikä muutti avit dvd muotoon ja poltti ne mutta nyt kun olen ostanut tällaisen paskan läppärin jossa vain joku paska DVD maker joka kanssa alkaa muuttamaan tiedostoja mutta aina kopiointi katkeaa ja herjaa jotain paskaa ja lopettaa kopioinnin.

    Eli kertokaas minkä ohjelman hommaan millä työ hoituu kun alkaa jo hermot mennä näitten vehkeiden kanssa :) .

    Mikäköhän Nero versio mulla aiemmin oli millä se onnistui ?

    Ja turha neuvoa näiden convertavitodvd ohjelmia kun ne on niin pirun vaikeita käyttää ett ei siitä mitään tule muuta kun vitutusta :) .

    Kiitos viisaammat
     
  2.  
  3. Rubertti

    Rubertti Regular member

    Liittynyt:
    30.10.2003
    Viestejä:
    581
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    VSO -ConverXtoDVD - eipä juuri helpompaa ohjelmaa ole kun halua konvertoida videoita levylle. Jos tuon käyttö on ylivoimaisen vaikeaa, on vaikea kuvitella mitään ohjelmaa mitä henkilö voisi mahdollisesti osata käyttää.
     
  4. Tampulia

    Tampulia Member

    Liittynyt:
    02.01.2009
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    VSO -ConverXtoDVD - eipä juuri helpompaa ohjelmaa ole kun halua konvertoida videoita levylle. Jos tuon käyttö on ylivoimaisen vaikeaa, on vaikea kuvitella mitään ohjelmaa mitä henkilö voisi mahdollisesti osata käyttää.[/quote]



    Jes , kiitoksia hankin ton convertxtodvd ja nyt onnistuu levyjen polttaminen ja jopa tekstien liittäminen leffaan.On kyllä hyvä ohjelma ja simppeli käyttää.
    KIITOS PALJON
     

Jaa tämä sivu