1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD Nokian 701 kännyyn helposti?

Viestiketju Videon muuntaminen toiseen formaattiin -osiossa. Ketjun avasi yamaneko 14.01.2012.

  1. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    5,093
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Onko ehdottaa omakohtaisten kokemusten perusteella ohjelmistoa ja vähän myös neuvoa, miten mahd. yksinkertaisesti muuntaa DVD:n Nokian 701:ssä katseltavaksi? Siksi omakohtaisia kokemuksia, että aina voi heitellä ohjelmistojen nimiä, mutta jos ei ole itse kokeillut, niin ei voi välttämättä tietää toimiiko ne käytännössä :)

    Itse olen tehnyt toistaiseksi näin (kun en muutenkaan osaa):

    DVDFabin DVD-kannettavaan -toiminnolla AVIksi, jossa on tekstitys kiinteästi mukana (kuva)
    Tämän olen jo muokannut oikean kokoiseksi (640x360), mutta Nokia 701 ei osaa toistaa tätä, joten vaaditaan vielä toinen käsittely FormatFactorylla MP4:ksi (kuva).

    Käyhän se noinkin, mutta voisinpa melkein vannoa, että homma onnistuisi yhdelläkin softalla kertalaakista, jos vain osaisin :)

    (Ja kyllä, kännyn näytöltäkin voi katsella leffoja)
     
    Viimeksi muokattu: 14.01.2012
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,530
    Kiitokset:
    232
    Pisteet:
    93
    No sillä FormatFactorylläkin pystyy konvertoimaan suoraan dvd:ltä ämpeeneloseksi...

    T: Vesku
     
  4. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    5,093
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Auts :) Tätä se on jos ei osaa. Pitääkin tutustua paremmin :) Iso kiitos vinkistä!

    Edit: Muuten tämä on hyvä kun kokeilin, mutta tekstit eivät tunnu tulevan mukaan, vaikka ne oli valittuna. :(

    Edit2: Onnistuikin, pitää vain olla kunnon lähde (pelkkä leffaosa talteen otettuna ei kelvannut).

    Kiitos vielä kerran mainiosta vinkistä. On näemmä joskus silmien edessä ratkaisu. Arvasin että kannattaa asiaa kysyä :)
     
    Viimeksi muokattu: 14.01.2012
  5. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    5,093
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Ei ole tuo FormatFactory aina kovin hyvä vaihtoehto. Joskus se ei tarjoa tekstityksistä kuin joka toisen vaihtoehdon. Eli siis jos tekstitykset ovat vaikka

    1. Eng
    2. Fin
    3. Swe
    4. Nor
    jne.

    Niin FormatFactoryssä on valittavissa vain parittomat, eli

    1. Eng
    3. Swe

    Eli jos suomenkielinen tekstitys on parillinen, niin ei voi valita. WTF :D
     
    Viimeksi muokattu: 28.01.2012

Jaa tämä sivu