1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD:n tallennus koneelle

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi MimmaMuro 04.08.2007.

  1. MimmaMuro

    MimmaMuro Member

    Liittynyt:
    26.07.2007
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    en ole aiemmin kopionnut mitään dvd:tä. Katselen dvd:tä Ivivolla.

    Ongelma on se, että mulla on lainassa yks dvd setti ja en varmaan ehdi sitä katsomaan ajoissa. Joten mitenkä voisin tallentaa loput dvd:t koneelleni ja miten saan tekstityksen näkyviin, normaalisti sen saa kotiteatterissa valikosta, mut tietsikassa en tiedä miten onnistuu.
     
  2.  
  3. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    DVD Decrypter / DVDFab Decrypter ohjelmalla voit sen DVD:n siirtää tietokoneelle, mistä voit sen katsoa vaikka VLC media playerillä.
    Tai voit polttaa ne tiedostot levylle ja katsoa sitä dvd-soittimella ;)

    Oppaita -> http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
     
  4. MimmaMuro

    MimmaMuro Member

    Liittynyt:
    26.07.2007
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sain dvd:n tallennettua koneelle, mut se ei tallentanut valitsemaani tekstiä, missä vika?

     
  5. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Jos esim. DVDFab Decrypterillä rippasit sen DVD:n koneelle, niin kyllä se VIDEO_TS kansio pitää sisällään kaiken oleellisen siltä levyltä.

    Kun sen vaikka VLC:llä laittaa pyörimään ja painaa kuvan päällä hiiren oikeata tulee valikko jossa on Subtitles -> Track xx jolla saa tekstit näkyviin.
     
  6. MimmaMuro

    MimmaMuro Member

    Liittynyt:
    26.07.2007
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitti. Mä olinkin löytänyt sen jo sieltä ylävalikosta. Kuvittelin vaan että riittää, kun valitsen sen tallennusvaiheessa.
    Toi Video TS kansio ei aukea edes mulla, kun pitäis olla oikea ohjelma sen avaamiseen, mut ei se haitannut katselua vaik en saanutkaan auki sitä, en tiedä haittaako se sit jotain muuta juttua..

    Onnistuin saamaan siis koneelle, mutta halusin testata tallenteen siirtoa DVD:lle, mutta huomasin, etteihän mulla oo DVD:n polttoohjelmaa, kun oon ostanut polttavan DVD aseman vähän käytettynä ja epähuomiossa ilman softaa, kuvittelin että se nyt kuuluu asiaan.

    Elikä löytyykö netistä joku luotettava, helppokäyttöinen ja hyvä ohjelma .. suosituksia.. Mieluiten ilmainen.
     
    Viimeksi muokattu: 06.08.2007
  7. BlasterX

    BlasterX Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2006
    Viestejä:
    1,483
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Viimeksi muokattu: 06.08.2007
  8. MimmaMuro

    MimmaMuro Member

    Liittynyt:
    26.07.2007
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

Jaa tämä sivu