1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD:n täydellinen kopio.

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi säkki 04.09.2003.

  1. Teukka75

    Teukka75 Member

    Liittynyt:
    08.02.2003
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Huhhuh... vaikuttaa näin aloittelijalle "hieman" vaikeahkolta. Siis jos haluan toimivat valikot niin pitääkö olla monta ohjelmaa kuten noissa ohjeissa? Onko mahdollista tehdä omia valikoita, kohtuu helposti? Kun tuossa musiikki-dvd:llä on kaikenlaista pätkää, ei hyvä jos kaikki menee yhteen pötköön...
    Saisko edes jotain neuvoa?
     
  2.  
  3. jukkis2

    jukkis2 Guest

    Alunperin piti tehdä mahdollisimman täydellisiä kopioita,minä oon onnistunu kaikkein parhaiten siten että ensin kopioit levyn DVD Decrypter:llä valitset Mode ja FileF ja otat manuaalisesti mukaan kaikki loput tiedostot mitä DVD Decrypter ei ottanu ja sitten vaan kopioit ja sen jälkeen jatkat nero 6:lla ja käytät sieltä Nero Recode ohjelmaa joka osaa pakata tiedostot ja jälki on ihan loistavaa mulla on käyny kerran silleen että 8 Gigan levystä meni 200 Megaa yli mutta samalla ohjelmalla voi poistaa vaikka jonkun pikku pätkän (ohjelma näyttää pätkien pituuden)
     
  4. kukkeli

    kukkeli Member

    Liittynyt:
    01.06.2003
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin tuosta laadusta osaa sanoo muutako et tein tos just varmuuskopion nightwishin end of innocensestä dvd2onella 9gb-->4.3gb hen ja poltto copytodvdllä eikä eroa huomaa ainakaan kukkelin silmillä. Eikä kai pieni laadun kärsintä haittaa jos laskee jotain ajalle joka menee säveltäessä mulla meni kaikkiaan 1 tunti ja mitä jos tekis jollain "käsipelillä" ei ainakaan nopeemmin:)
     

Jaa tämä sivu