1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD:n Poltto

Viestiketju Musiikki-CD-levyjen varmuuskopiointi -osiossa. Ketjun avasi DraXxter 01.07.2007.

  1. DraXxter

    DraXxter Guest

    En tiie oliko oikee osote mut en löytäny muutakaan.. mun pitäis saada poltettuu avi filuja dvd:lle ja sain ohjeeks et polta datana...no tein sen ja mun dvd soitin sanoo et check disc....miten toi sit itseasiassa onnistuu kun siin avi filussa itsessään on jo subit ja äänet ja kaikki...niin mitenkä mä sitten poltan ne dvd:lle et ne soi soittimessa???? ja sama juttu sitten ogm ja mkv filujen kanssa...haluisin vaan tietää miten ne poltetaan et saan ne pois koneelt ku niit filui riittää :DDD kiitos jo etukäteen
     
  2.  
  3. Henzka

    Henzka Member

    Liittynyt:
    18.02.2007
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos aiot katsoa DVD:tä DVD-soittimella Data-muoto on väärä. DVD-levyt pitää poltaa esim. Nerolla DVD-videoksi.
     
  4. DraXxter

    DraXxter Guest

    Joo, mut katos ku nero ei tunnista niit avi filuja video tiedostoiksi tai jtn..... sanotaan ku mul on tämmösii filui ku blood+01.avi jne jne jne niin miten mä saan ton sit poltettuu dvd:lle niin et se näkyis dvd soittimella??? nerolla vaihto ehto burn video-dvd niin se ei tunnista noita filuja mitenkään päin tai sit se sanoo et se o väärä
     

Jaa tämä sivu