1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD - DVD (pieni kuva)

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi ande_saa 30.12.2008.

  1. ande_saa

    ande_saa Member

    Liittynyt:
    12.08.2003
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    13
    Eli sellainen ajatus tuli mieleen kun ostin autooni soittimen joka tukee muotoja: DVD/SVCD/VCD/MP3/MP4 ja soittimessa on 3" näyttö, josta tämä ajatus sitten lähti ;)

    Eli "ongelma":
    Minulla on joitain musiikkidvditä ja jotta saisin mahdollisimman paljon mahtumaan yhdelle DVD-levylle musiikkivideoita, tarvitsi tehdä esim pienentämällä kuvasuhdetta 360X288 (vie vähemmän tilaa), mutta olen jonkin verran taistellut tässä ja DVD2SVCD ohjelmaa kokeillut, mutta en saa ainakaa sillä "ripattua" pienemmäksi kokoa vaikka olen ko kuvakoon valinnut. XMPEG-ohjelmalla onnistuin yhden raidan ottamaan jollakin konstilla, mutta sitten valittanut audiocodecista.... Catalystiakin hiukan testaillut, mutta saanut vain avin josta puuttu chapter-merkinnät, mutta sille sain kokoa 200Mt ja sen kun "kääntää" DVD2SVCD:llä DVD:lle sopivaan muotoon niin sais varmaan 500MT, eli tällä haavaa saisin about 9 musiikkiDVDtä yhdelle levylle...

    ELi miten:
    -valmiista musiikkidvd:stä videokuva pieneksi (saa olla tosi pieni, koska näyttökin on ;D) ja mielellään valmiina authausta varten
    -joko ripataan "koko konsertti" säilyttäen chapter-merkinnät tai jokainen biisi erikseen
    -saan kyllä varmaan authattua DVD:n jollain softalla jos minulla on siihen sopivassa muodossa "ripatut" biisit / konsertit (jonkin verran DVD-labbia käyttänyt, joten voin/osaan tehdä valikot sun muuta jos muistan ;D)

    Eli "simppeleitä" ehdotuksia otetaan vastaan... Kiitos
     
  2.  
  3. somebodyy

    somebodyy Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    1,063
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    http://www.dvdfab.com/download.htm
    DVDFab saattaa olla ohjelm jota haet, se pakkaa videot Dvdltä ripatessa. Voit käyttää sitä 30pv (koekäyttö) jonka jälkeen ostat sen jos haluat, mutta ehtinet ripata ne tuossa ajassa.

    Kun käynnistät ohjelman (DVDFab Platinum), valitse: Dvd kannettavaan> yleinen.. siitä eteenpäin valitset resoluutiot ja pakkausmenetelmän videolle.

    Toinen juttu mikä voi onnistua on että avaat videon windows movie makerissa ja tallennat sen johonkin pakatuun muotoon...
     

Jaa tämä sivu