1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD -> DivX +tekstit?

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Echo 03.03.2002.

  1. Echo

    Echo Guest

    Luin ton DVD -> DivX artikkelin ,mut siin ei
    lukenut miten leffoihin saa vielä tekstit... olen ymmärtänyt että ne saa jotenkin vobsubilla mutta miten ja missä kohtaa ne pitäisi heittää. Haluaisin tekstit kiinteästi kuvaan. Entä olisiko mahdollista jotenkin soveltaa tässä sivulla olee rippaus ohjetta niin että saisi sellaisen leffan ulos mikä mahtuisi 700 megan cd:eelle? Thnx
     
  2.  
  3. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Jos väännät tuon guiden mukaan ja _todellakin_ haluat kiinteät tekstit (miksi?!), niin nakkaa Dubin filters-listassa ___viimeiseksi___ VobSub ja valitse tekstitysten kieli VobSubin asetuksista. Sillä siisti, tekstit tulevat kiinteästi kuvaan.

    Ja 700MB ripin laatu on jo kohtuu heikko, mutta voit laskea koon simppelisti DV-Toolilla, nakkaa halutuksi kooksi 700MB, kun se nykyisessä guidessa taisi olla 1300MB, niin saat oikeat bitratet.
     
  4. Echo

    Echo Guest

    Joo, eli sain tekstit tulemaan mutta ne oli ruotsinkieliset? Vaikka Vob Subissa luki että finnish..
     
  5. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Toinen kotimainen ;-) DVD:n authoroijalla ollut maantieto/kielet ilmeisen hukassa. Kokeile jotain muuta ja ihmettele preview-ikkunassa ennenkuin alat mitään pakkailuja tms harrastamaan.
     
  6. Echo

    Echo Guest

    Siis...en mä ehtiny sitä viel pakkamaan.. :p
    Kattelin siis preview:istä että siinä on Ruotsin kieliset txtit. Mutta nyt tuli uus ongelma. :) Kun DVD2AVI ohjelmalla yritän tallentaa avia niin siihen tulee ruutu (jota ei ole ennen tullut) ja siinä lukee otsikkona että Video Compresion ja sitten siinä on erilaisia vaihtoehtoja Divx:istä Indeo Intel Video 4.5:seen. :p Mitäs täs kohtaa pitää painella?
     
  7. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Ööööh, joku ihmeversio DVD2AVIsta?
     
  8. Echo

    Echo Guest

    heh....ei mitään sittenkän...pitikin painaa save project ja mä painoin save Avi. :p
    No....Jurassic Park 3:Sen rippaaminen alkakoon....toivottavasti...
    Thnx dRD!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 08.03.2002
  9. Echo

    Echo Guest

    Nii....tuli siit txtityksest mielee että kun olen ripannut jonkun DVD:en kovalevylle ja sieen kun yritän tehdä txtejä niin siellä on vain vaihtoehto Finnish kaikissa muissa lukee Not Detected tai muuta samantylistä. Mitäs tehdä?
     

Jaa tämä sivu