1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Dvbviewer ja 2 x PCI kaapeli digikortti

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi hanski68 20.02.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. hanski68

    hanski68 Member

    Liittynyt:
    20.02.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen käyttänyt puoli vuotta Dvbvieweriä ja olen ollut äärettömän tyytyväinen. Koko ajan käytössäni on ollut kaapelikortti TT budget-C BDA ajureilla ja koskaan ei ole mitään ongelmia ollut. Viime viikolla ostin Twinhan Mantis 2033-C kortin vanhan kaveriksi ja asennus, kanavat yms. meni aivan kivuttomasti. Kortti toimii kanavia katsottaessa loistavasti. Mutta ettei asia olisi pelkkää hehkutusta, niin ongelma tuli nauhoituksen yhteydessä. Kun toisella kortilla tallentaa yhden muxin ohjelmaa/ohjelmia, niin toisen kortin kuva toisessa muxissa nykii/pysähtelee parin kolmen sekunnin välein. Ääni kuuluu edelleen hienosti. Eikä ole väliä kummalla kortilla nauhoituksen ja katselun tekee. Prossu ei rasitu kun 30%, singnaalit ovat lähes 100%. Aiheuttaako 2 x BDA ajurit tämän vai mikä on vikana. Jos jollakin on ollut samoja ongelmia, niin laittakaa ihmeessä tietoa!

    Toinen asia koskee DVD valinnat osiota Dvbviewerin asetuksissa. Vaikka minulla on valittuna DVD teksitys Suomi ja kieli Englanti (yhdysvallat), niin aina kun pyöritän DVD leffaa joudun käsin silti asettamaan nämä uudelleen. Toimiiko jollakin tamä automaattiasetus? Löytyykö kenties jostakin Dvbviewerin kansion alta joku setup.ini tyyppinen faili johon tuo asetus ei minulla ole yksinkertaisesti tallentunut ja voisin lisätä sen käsin sinne.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu