1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVB Viewer ei löydä laitetta

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi mymmeli13 28.06.2007.

  1. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkä latasin tossa dvb viewerin ja asensin kaiken, mutta dvb viewer ei löydä kanavia ja aina kun käynnistän dvb viewerin nii se sanoo ei laitteita käytössä. Mulla on Hauppaugen wintv hvr 1100 ja ajurit on asennettu. Miten saan laitteen käyttöön sillein että dvb löytää sen?
     
  2.  
  3. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Oletko katsonut laitehallinnasta, Ääni, vieo ym. kohdasta, että siellä on Hauppaugen ajurit.

    DVBWiewerin Valinnat ja Laitteet ja Hae.
     
  4. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo löytyy DVB:stä hauppage ja oon pistäny sen ensisijaiseks ja lyötyy hauppauge laitehallinnastaki. Hain nyt viel uudet ajurit ja silti sanoo ei laitteita käytössä
     
  5. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Onko sinulla mitään koodekkia koneellasi?
     
  6. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitä tarkotat koodekilla? Mul on ainaki joku K-lite codec pack. muuta en tiedä. Kokeilin tota hauppagen omaa ohjelmaa se on ihan paska mut se sentää löys analogisii kanavii ja radio kanavii mut ei yhtäkää digikanavaa.
     
  7. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Miten vastaanotat anteenisingnaalia, tarkoitan onko se riittävä?

    EDIT: no tämä ei kyllä vaikuta siihen, ettei löydä laitetta.
     
    Viimeksi muokattu: 28.06.2007
  8. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oli se vähän huonompi laatu ku mitä saan telkkariin mut kyl siitä kuvasta sai ihan hyvin selvää ja ääniki kuulu hyvin. Ettei sen pitäis olla mikää este ettei löytäis digikanavii. Olis kiva et sais ton toimimaan mahdollisimman nopee et pääsis kattoo telkkariiki.
     
  9. jakima

    jakima Member

    Liittynyt:
    03.01.2005
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, Ostin terratec 1200 dvb-c, ja asensin bda ajurit ja sit kokeilin dvbvieweriä ni sama homma ei löydä mitään dvb laitetta vaikka kortti toimii terratechin omalla kattelusoftalla mikä on ihan hirvee. Mut enpä saa kyllä ProgDVB:täkään toimiin se ei löydä mitään kanavia vaikka laitteen kyllä löytääkin.
     
  10. SJK

    SJK Regular member

    Liittynyt:
    25.07.2004
    Viestejä:
    205
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  11. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo oon lukenu tota jonku verra. Kaveri kävi kattomassa asens uudet ajurit ja en sit oo täysin varma mitä muuta se teki vaikutti siltä ettei kaveri itekkää oikee tienny mitä teki et se alko toimimaan mut jostai kumman syystä se löys kanavii :D olikohan se vaa siitä kiinni et mä en koskaa saa mitää toimimaa vaikka tekisin miten mut sit ku joku muu tekee täysin samanlailla ku mä nii alkaa toimimaan. kai se on tota karmaa :D
     

Jaa tämä sivu