1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

dRD!!

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi GrooveMan 27.07.2002.

  1. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Mulla on yksi pikku ongelma uloskirjautumisen kanssa... mulla on kiintee yhteys, ja kiintee IP. miten mä voisin kirjautua ulos, aina kun mä yritän niin serverinne sanoo, että ulen kirjautunut ulos, mutta kun tulen sivuillenne uudestaan... tuolla framessa lukee... "Poistu"... onkohan systeemissä jotain vikaa..??

    Terveisin, Groove
     
  2.  
  3. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Hm.. Kokeile klikata sitä pari kertaa, voi olla että proxy jumittaa jotenkin keksiä talteen tms.
     
  4. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Ei auta.. tai auttaa ja auttaa... Nyt siellä lukee, että "Kirjaudu sisään"... no eipäs herätellä toiveita, koska, kun tulen uudestaan sivuille niin siellä lukee edelleenkin "poistu"...

    Siis suljen selaimen ja tulen sivuillenne...
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 27.07.2002
  5. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Vähän paha auttaa, joskus olen joillain ISP:llä törmännyt cookie-ongelmiin aiemmin, mutta viimeisen vuoden aikana en ole kuullut kenenkään valittavan keksien toimivuudesta sivuilla.
     
  6. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    No, kiitti kuiteskin... Mä koitan vähän "säveltää" niin eiköhän se siitä rupee toimimaan... Vikaa voi olla mun koneessakin..
    Terveisin, Teemu
     
  7. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Sen verran päivitystä, että UK:n FreeServe on edelleen ongelma -- jostain pirun syystä aD:n keksi ei pysy FreeServeä käytettäessa päällä itkemälläkään. Ei _mitään_ käsitystä miksei.
     
  8. Havoc

    Havoc Member

    Liittynyt:
    21.08.2002
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    yks konsti on tyhjätä IE:n cookies (evästeet?) kansio, sillä ainakin loggautuu pihalle kaikista, menee kyllä samantien eri nettisivujen tallennetut login tiedot.
     

Jaa tämä sivu